20 Şubat 2012 Pazartesi

Sabahı Sensiz Etmek Öyle Zor ki...

Sabah Olmayan Bir Gece de Seni Düşünmek...
Hayaline Dalmak...
Sensiz Sana Ağlamak Öyle Zor ki Sevgili!
Sensizliğin Acısını Yaşamak...
Seni Zamansız Sevmek...
Sevdana Zamansız Yenilmek...
Sabahı Sensiz Etmek Öyle Zor ki Sevgili!
İşte Ben Sabahı Olmayan Bir Gecede Zamanla Yarışıyorum...
Sensiz Sabah Olmasada Sensizlikte Seni Yaşıyorum...


Sensizlik Ne!
Dokunmak İsteyip Dokunamamak...
Hayaline Sarılmak...
Açınca Gözlerini Hıçırıklara Boğulmak mı?!
Uzakta Ararken Yakında, Yakında Ararken Uzakta Bulmak mı?!
Sensizlik Ne!
Sızlayan Yaraya Merhem Aramak...
Dört Duvar Arasında Saatlerce Dalmak...
Yüreğinin Atışını Vücudunda Hissetmek, Sonra İsyan Edip Ağlamak mı?!
Sensizlik Ne!
Gece Yarısı Kayan Yıldızı Görüp Dilek Dilemek...
Hayallerinle Sabahı Beklemek mi?!
Sensizlik Ne!
Seni Düşlemek mi?!
Sensizlik Sadece Sensiz Olmak mı?!
Sensizlik Çaresiz Olmak mı?!


Gece...
Yalnızlık...
Sensizlik...
Soğuk ve Yağmur...
Göğsümü Yırtıp Çıkmak İsteyen Sıkıntılar...
Uzun Gecelerden Biri Daha Başlayan...
Hayalin Karşımda Oturmuş Meraklı Gözler İle Seyrediyor Beni...
Kendi Kendime Konuşmamı İzlerken, Konuştuğumun Sen Olduğunu Yasak Sözlerimden Anlıyor...
Sesimde Çığlıklar Boğulurken Bağıramam...
Ağlayamam...
Saramam ki Seni...


"Yudum Yudum Yavaş Yavaş Yaşamak İstiyorum Seni" Sözleri Gecemde...
Aşkın Gibi Sevdan Gibi Beklenmedik Anda Ortaya Çıkan Gel-Gitler...
Her Şey Bir Gün Güzel Olacak Değil mi?
Kusursuz Yaşanacak Bu Aşk Değil mi?


Yoksun Sevgilim Yoksun!
Sensizlik Hayallerimi Çaldı Çoktan...!
Geceler Günler Boyu Sabrettiğim Anlar Sabırtaşını Aşkın Gözyaşları İle Deldi Geçti...
Satırlarım Titriyor Sevgilim...
Hayalin Gözlerimin Önünde Hala Bize Ağlıyorum...
"Aşk Kendi Kendine Konuşmaktır" Ya Yapayalnızım Şimdi...
Sen Vaktinden Çok Sonra Gelen Sevda, Ben Geceler Boyu Seni Bekleyen Sevdalın Bu Şehirde..
Dön Gel Bana Gecemi Gündüze Çevir Yıldızsız Gökyüzünde...
Yalnızlığımı Sen Olmaya Sürükle de Sensizlik Geceler Boyu Biz Olsun Artık...
Bitsin Bu Sıkıntılar Sen Gel ve Ben Seni Beklerken Seni Ne Kadar Sevdiğimi Haykırayım Suskunluğunda Aşk İle...
Hayal İle...
Özlem ve İmkansızlık İle...!!!


Bak Yine Ağlıyorum Bir Köşede...
Garip Kalan Boynum Büküldü Gizlice...
Savruldu Döküldü Gözyaşlarım Yerlere... 
Çaresizim Belki, Çok Yalnızım...
Susadım Delice Sevgiye...
Hasreti Yaşadım Hep Gecelerde...
Özlemi Hissettim Acı İle Yüreğimde... 
Bak Yine Ağlıyorum Kaderime...
Akıp Gidiyor Sevdalar Sessizce...


Ve Şimdi Kelimeler Kadar Yalnızım...
Bir Odam Bir Ben Hayata Kapanmışım...
Aldığım Nefes Kadar Üşüyorum...
Verdiğim Soluk Kadar Acıyor Bedenim...
Şimdi Yalnızım Bir Odam Bir Ben ...
Ve İçimdeki Acemi Şaiirin Buruşuk Kağıtlarda Gizli Saklı Şiirleri...
Karanlığın Buz Gibi Gecelerinde...
Rüzgarın Sesini Dinliyorum Penceremde...
Sessizlik Çığ Gibi Üzerimde...
Biliyorum Çıkmaz Olan, Sonu Olmayan Bir Yere Varıyorum...
Gidiyorum Bir Hayallerim Bir Kağıdım...
Ve Bir Ben Bir Hayat İşte, Onuda Götürüyorum...
Ve Anlıyorum  Ben Yaşamıyorum Aslında...
Ölüm Ardımda Sessiz Adımlarda...
Belki Hissettiğim Duygularımda...
Ya Ona Gidiyorum Ya da Çözemediğim, Varamadığım Yollara...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.