4 Şubat 2012 Cumartesi

Ağlamak İstemiyorum Tut Ellerimden...!

Ağladım Bu Akşam Sebebini Bilmiyordum...
Acıyordu Canım, İçimdeki Sevda İle Yanıyorum...
Yalnızlıktan, Çaresizlikten, Sensizlikten Doluvermişti Gözlerim...
İçimi Acıtan Bir Şeyler Var ve İçimdeki Bir Kuşku, Bir Anlıyamamazlık...
Neremin Acıdığını ve Neyin Canımı Yaktığını Bilmiyorum...
Bildiğim Tek Şey Bu Acılar Sensizlikte Olduğu...


Sanki Dünyama Renk Veren Sendin Gökkuşağı Misali...
Seninle Her Şey Güzeldi...
Şimdi Bir Fırtına Kopuyor Sensizlikte...
Her Taraf Kapkara, Tufan Kopuyor Gibi Issız Her Yer...
Ama Adın Geçince İçim Aniden Rahatlıyor...
Kalbim Yeniden Atıyor...
Anlamıştım Seninle Yaşadığımı..
Bu Canın Değeri Yoktu Korkmazdım Hiçbir Şeyden...
Ama Şimdi Yüreğimde Sen Varsın...
Sana Bir Şey Olmasın Diye Dikkat Eder Oldum Sevdam...


Her Şeye Rağmen Söz Verdim Kendime Son Sevdamsın Benim...
Ya Yaşayacağım Her Şeyim Olacaksın...
Ya da İçimde Hep Seveceğim...
Her Resmine Bakınca Gözlerim Dolup Gözyaşlarımı Kalbime Gömeceğim...
Ama Asla Seni Sevmekten Vazgeçmiyeceğim...


Düştü Yüreğime Yangın...
Her Gün Büyüyor İçimdeki Alev...
Söndüremedim Çaresizce...
Duygularımı Dile Getirdim Affet Aşkım Seni İnanki Canımdan Çok Sevdim...


Sanki İstasyondan Kalkan Son Trene Binmiş, Sondurağının İse Olmadığı Bir Vagondayım...
Ve Oturdum Sessizce Bir Köşeye Razı Oldum Kaderime...
Kaç Gecedir Kaç Gündüzdür Bu Vagondayım Bilmiyorum...
Kaç Gün Daha Giderim?
Sensizliğe Kaç Gece Daha Dayanırım Bilmiyorum...
Çaresizim Sensizim...

Yalnızım Aşkım!
Ağlamak İstemiyorum Tut Ellerimden...!
N'olur Kurtar Beni N'olur Gitme...!
Seviyorum...!!!


Gecenin Ayrılığa Gebe Bir Vaktinde Karanlığın Koynuna Girmiş Seni Sayıklıyorum...
Duyuyor musun?
Satır Satır Kanıyorum Her Kelimede.
Sızlıyor musun?
Seni Anlatan Sayfaları Çeviremiyorum Bir Daha Okuyorum, Bir Daha, Bir Daha...
Umutlu musun?
Seni Yaşayan Benden Geçemiyorum...

Vuramıyorum, Yakamıyorum, Yıkamıyorum...
Huzurlu musun?
Kalbimdeki Tetiği Sade ve Sadece Birkaç Satıra Çekmeye Çabalıyorum...
Mutlu musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.