26 Şubat 2012 Pazar

Niye Bu Israr Yüreğim Niye ''O'' ...!

Sana Sakladım Gözyaşlarımı...
Ağlamıyorum...
Kan Damlası Gibi İçime Sızan Her Gözyaşımda Bir Kere Daha Sen Oluyorum...
Seninle Doluyorum...
Dünyaya Sığamıyorum...
İdam Fermanı Gibi Bir Hasret Kapımda...
Daha Kaç Zaman Kemirecek İçimi?
Daha Kaç Mevsim Geçecek?
Ne Sürgünler Görecek Bu Yürek?
Gecem Gündüzüm Birbirine Karışmış...
Her Gidişinde Bir Parçamı Götürdün...
Beni Bin Defa Öldürdün....
Peki Ya Sen?
Sen Hiç Öldünmü?
Yaşayan Bir Ölü Gördünmü?


Sevmek Belkide Bile Bile Acı Çekmekti...
Sonunu Düşünmeden O Yolda Hızla Koşarak...
Bilmezdim Sensiz Kalacağımı...
Gelmiştim Sana Koşarcasına...
Kelimeler Yetmiyor Seni Anlatmaya...
Bazen Ben Bile Anlam Veremiyorum Bu Sevgiye...
Ölümsüzsün Belkide Bende...
Doymamıştım Senin O Benden Uzak Varlığına, Vuslatı Beklerken Uzak Kaldım Sana Bir Ömür Boyunca...

Zaman Zaman Yenilse de Yüreğim Alışır Elbet Gitmelere...
Yalnızlık Ne Kadar Zorlasada Bulur Beni En Olmadık Zamanda...
Duygularıma Gem Vuruken Bir Şeyler Kemirir İçimi...
Kimi Zaman Çaresiz Ağlarım, Kimi Zaman Gülerim Aynalara...
Çözülmez ki Hiçbir Şey...
Yarım Kaldı Herşeyim ve Yarım Kaldım...
Yarım Kaldım İşte...
Ağlamakla da Seni Atamıyorum!
Yazamadım Seni Düğümlendi Kelimeler Boğazımda...
Düşlerime Daldım ve Senin Olduğun Herşeyin Hayalini Kurdum...
Niye Bu Israr Yüreğim Niye ''O'' Diye...
Ama Kelimelerin Bittiği Yerde Kaldım Sensiz Bir Köşede...
Bir Türlü Anlatamadım Gidişini ve Yarım Kalan Herşeyi Yüreğime...


Benim Hayallerim Senin Unuttuklarındı...
Benim Heveslendiklerim Senin Bıktıklarındı...
Hiç Önemli Olamadılar Senin İçin....
Aynı Benim Gibi!
Bildim Bunları Hep...
Bilmemezlikten Geldim...
Bilmemezlikten Gelmek Daha Kolaydı...
Daha Acısızdı!
Ne Yaşadığımın Değil Ne Yaşattığımın Önemli Olduğunu Bilmedim Onun İçin...
Beklediklerimin Asla Gelmeyeceğini Bilmedim...
Senin İçin Hiçbir Zaman Önemli Biri Olmayacağımı Bilmedim...
Bilmemek Daha Kolaydı...
Seni Severken Öğrenmemek Daha Az Canımı Yakardı...
Öğrenmedim...
Öğrenmeyecektim...
Öğrettin!
Meğer Ne Boş Heveslere Kapılmışım...
Sen Neymişsin Ben Kendimi Ne Sanmışım...
Ben Deli Gibi Seni Severken....
Sana Adarken Yüreğimin Her Zerresini...
Aldığım Her Nefesi Senin İçin Alırken...
Ve Sen Bunları Görmezden Gelirken...
Bunları Bilmek Sonum Olacaktı...
Sen Beni Görmezden Gelirken Ben Bildiklerimi Unutmaya Çalıştım...
Ben Unuttukça Sen Hatırlattın!
Sen Hatırlattıkça Ben Öldüm!
Sen Beni Aşka Layık Görmedin Senin Kadar!
Sana Göre Aşk Laftan İbaret...
Bana Göre Hayatın Anlamı...
Sen Bu Yolda Böyle Devam Et...
Aşk Laik Olanda Kalmalı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.