25 Şubat 2012 Cumartesi

Bir Şehir Yanıyor, Dikkat Et...!

Dağın Zirvesinden Dipsiz Kör Kuyulara Düşmeye Benziyor Delice Sevmek...
Gönül Laftan Anlamayan Arsız Çocuk Gibi...
Dövmek Çare Değil ki...
Bağırışlar, Çağırışlar, Ağlamalar, Yalvarmalar, Çırpınışlar Fayda Etmiyor...
Ne Yapsam Gönül Laftan Anlamıyor...

İçimi Ürperten, Bazen Seviçten Hoplatan...
Bazen de Birden Bire Beni Hüzne Sevkeden...
Ama Bir Türlü Adını Koyamadığım Bir His Var Yüreğimde...
Garip Bir Kuş Misali, Bazen Gökyüzünde Olabildiğine Özgür...
Bazen de Nereye Konacağını Bilmeden Uçar Dururum Oradan Oraya...
Rotasını Kaybetmiş Bir Gemi Gibi Amaçsız ve Gayalerden Uzak Sensiz Bir Hiç Olan Yüreğim....
Kimi Zaman Bu Sevdayı Bırakıp Göç Etmek İster...
Kimi Zaman da Haykırmak Herkese...
Yanlış Olduğunu Bile Bile Direnmekte Bu Yürek...
Ama Ne Zamana Kadar Sürecek???


Sen!
Bendeki Yokların Var Olan Bir Yüzüsün...
Paylaşmak İsterim, Paylaşamam Ne Kederini Ne de Sevincini...
Uzanıp Elinden Bile Tutamıyorum...
Çok İstememe Rağman Bir Türlü Yapamıyorum!
Hep Benimlesin Ama Yanımda Değilsin...
Sana Dokunamıyor...
Seni Tutamıyorum...
Bu Durumu Kabullenemiyorum...
Hem Varsın Hem Yoksun...
Nasıl Bir Şey Bu Anlayamıyorum!


Ben Bendeki Seni, Hayallerimi Yaşıyorum...
Belki Asla Yaşanmayacak Ama Yaşanması İçin Ömrümü Vereceğim Anları Yaşıyorum...
Bir Yürek Düşün ki Bütün Dünyayı İçine Alacak Kadar Büyük...
Bir Ten Düşün ki Sadece İkimizi Isıtacak...
Ve Bir Hayal Düşün ki, İçine Sadece Bizi Alacak Kadar Küçük...
Olmayacak Şey Değil Bu İnan!
Çünkü Hayallerde Ne İmkansız Vardır Ne de O Sonu Gelmez Keşkeler...

Hayaller Ah O Hayaller, Yoktur Onlarda Yasak, Hayalime Bir Sen Yakın, Gerçeklerse Bana Uzak...
Sen Yüreğim...
Sen Özgürlüğüm...
Sen Şiirlerim...
Sen Rüzgarım...
Sen Yağmurum...
Sen Gökkuşağım...
Sen Sığınağım...
Sen Hem İnadım...
Sen Hem İsyanım...
Sen Diğer Yarım...
Sen Can’ımsın...
Son Cümle Yankı Yapıyor Ruhumun Derinliğinde "Sen Can’ımsın"
Ve Rüzgar Ağlıyor Dağların Beşiğinde...
Sevgin, Dağ Başlarında Açan Uçurum Çiçekleri Gibi...
Ulaşılmaz!
Koklanmaz!
Okşanmaz!
Ama İnatla Açıyor Aşkla!
Sevgiyle!
Özlemle!


Kimse Bilmeyecek Seni...
Hiç Kimse !
Ben Her Hecede Seni Okuyacağım...
Her Şarkıda Seni Mırıldanacağım...
Her Gece Seni Anlatacağım Yıldızlara...
Kimse Bilmeyecek.
Durup Dururken Gülümseyeceğim...
Kimse Anlamayacak Aklımdan Senin Geçtiğini...
Bazen "Sen" Akacak Göz Pınarlarımdan "Neyin Var?" Diyecekler...
"Hiç" Diyeceğim " Hiç Bir Şey"...
Yanımda Sen Yoksan Neyim Olabilir ki Benim Kocaman Bir "HİÇ"ten Başka?
Sonra Birileri Gelecek Yerine...
Sen Olmak İsteyecekler Utanmadan!
İmkansız Olduğunu Sen Dahil Kimse Bilmeyecek...!
Ben Sana Susacağım Çığlık Çığlığa, Kimse Duymayacak...
Hayallerini Yaşayacağım, Kimse Görmeyecek...
Gün Gelecek Yorulacağım...
"Ben" Diyeceğim" ...
 "Onu" Diyeceğim...
Sonrasına Gücüm Yetmeyecek...
"O kim?" Diye Soracaklar Bana...
"O Herşeydi!" Diyeceğim...
Sonra Ekleyeceğim İçimden...
"O Herşeydi Ve Anlamlı Olan Herşeyi Alıp, Gitti!"


Gelme Diyecektim, Geldin...
İyi Ettin Geldiğine...
Neredeyiz?
Bir Şehir Yanıyor, Dikkat Et!
Tutuşabiliriz!
İşte İlk Ateş Yüreğine Düştü!
Sonra Dudaklarına!
Saçlarının Arasına Kıvılcımlar Doldu!
Yanıyorsun!
Yanıyorum!
Yanıyoruz!
Artık Hiç Sönmeyecektik Biliyorum...!!!
İyi Ettin Geldiğine...
Taş Olup Kalmaktansa, Ağaç Olup Yanmak İyi...
Dağılsın Saçlarım, Bırak!
Nasıl Olsa Onları da Öpeceksin Tutam Tutam...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.