8 Şubat 2012 Çarşamba

Düş'te Olsa Düş'üme Geldiğin İçin Teşekkürler Sevgili...!


O Seni Düşünmek Yok mu?
Geceler Dolusu Seni Düşünmek...
Sarılmak Karanlıklara Sen Diye...
Sen Diye Kucaklamak Yorganı...
O Seni Beklemek Yok mu?
Her Gün Sabahlara Dek Uykusuz Beklemek...
O Seni Özlemek Yok mu?
Ellerini...
Dudaklarını Özlemek...
Uzun Uzun Göz Göze Gelmek Seninle...
Seninle Bir Olmak Beraber Olmak...
O Seni Gizlemek Yok mu?
Kuşlardan...
Çiçeklerden Bile Kıskanıp Gizlemek...
Seni Saklamak İçimde Delice Divanece...
Öylece Yaşamak Seni...
Öylece Sevmek...
Ve Seni Kaybetmek Yok mu!
Bulduktan Sonra Seni Kaybetmek!
İşte O Beni Yakan...
Yıkan...
Solduran...!!!



Öylesine Bir Geceydi...
Sanki Geçmiş Gecelerden Biriydi...
Öyle Gibiydi...
Gelmiştin Nihayet!
Dün Gece Bana Gelmiştin!
Kaç Gece Beklemiştim Seni...
Kaç Gece Koynuma Hasretini Alıp Uyumuştum...
Kaç Gece Yalnızlık Sancısıyla Kıvranıp Durmuştum...
Öyle Acımasızdı ki Geceler Gökteki Yıldızlar Yüreğime Atılan Birer Taş Gibi Gelmişti Bana...
Yine de Her Şeye Değerdi Bekleyişim...
Bütün Yollar Sana Çıkıyordu Ama Ben Asıl Senin Yolunun Benimkiyle Kesişmesini Bekliyordum...
Aylar Geçmişti...
Hep Vardın Ama Bir Tek O An Yanımdaydın...
Biraz Yabancıydın Bana Biraz da Tanıdık...
Şaşkındık...
Şaşkınlığımız Çok Fazla Yansıyordu Yüzümüze...
Göz Göze Gelmek Hiç Bu Kadar Zor Olmamıştı...
Bir Bakıştan Bin Anlam Çıkarmak Buna Denirdi İşte...
Yüzümüzde Birbirimize Ait İzler Arıyorduk Bakarken...
Gözlerimin İçine Yumuşacık Bakıyordu ve Ellerim Ellerinin Arasındaydı...
"Ne Çok Özlemişim Seni" Diye Fısıldadın Saçlarımı Okşarken Kulağıma...
Sımsıkı Sarıldım Sana İçime Sokarcasına...
Yüzlerce Yıllık Bir Hasretle Kokunu İçime Çektim...
Tenin Tenimde Kendini Buluyor ve Tenim Teninde Anlam İfade Ediyordu...
Öylesine Tutkuyla Bağlanıyordum ki Sana...
Hiç Bitmesin, Hep Bana O Kadar Yakın...
Ruhumun İçinde Yaşa...
Hiç Ayrılma İstiyordum...
Biliyordum İçinde Bir Yerlerde Bir Çocuk Vardı...
Sevgi Dolu...
Sevecen...
Sıkı Sıkıya Bağlı Biri Vardı Belki Senin Bile Farkında Olmadığın...
Ne Çok Duymuştum Sesini Ama Sanki Sen İlk Kez Konuşuyordun...
İlk Kez Söylediğin Cümleler Sahibiyle Bütünleşiyordu...
Düştükçe Gülüşün Yüzüme Sessiz Olan Her Şey Konuşmuştu İçimde...
Yine de Sözler Bir Türlü Çıkmıyordu Ağzımdan...
Oysa Boynuna Sarılıp "Sen Aylardır Beklenen Sen Yıllardır Özlenensin"
Demek İstiyordum...
Hava Serin Değildi Ama Ben Titriyordum...
Kelimeler Hiç Bu Kadar Zor Olmamıştı Bana...
Ne Zaman Bir Şey Söylemeye Kalksam Her Seferinde Bir Şey Oluyordu...
Sözcükler Ağzımda Donuyordu...
Sıcaktın...
Dokunmasan da Sıcaklığını Yansıtıyordun...
Biraz Önce Titreyen Ben Artık Terliyordum...
Aşktı Bu Biliyordum Ama Bunu Kendime Bile İtiraf Edemiyordum...
Farkında Değildin Belki, Belki Ben Belli Etmiyordum Ama Yıllardır Koruduğum...
Yıllardır Kimseye Açmadığım Topraklarımı Çoktan Teslim Almıştın Bile...
Sınırlarımdan İçeri Girmiştin Bir Kere...
Yüreğimin En Gizli, En Kuytu Köşelerinde Sen Vardın Artık...
İtirazsızdım...
Belli ki Mutluydum...
Belli ki Beni Şaşırtan Mutluluğun Ta Kendisiydi...
Harfleri Tükenmez Bir Kavuşmanın Alfabesindeydim...
Ve Ben Okumayı Sanki Yeniden Öğreniyordum...



Şimdi Bu Sevdayı Bana Yaşattığın İçin Kendimi Şanslı Hissediyorum...
"Ya Sen Olmasaydın" Diye Düşünmüyorum...
Çünkü Sen Varsın...
Çünkü Sen İçimdesin...
Biliyor musun?
Çölde Bulabildiğim Bir Avuç Su Olsan Bitmeyesin Diye İçmem Seni...
Nerede Olursan Ol Benimle Kal...
Ben Bu Yürek Attığı Sürece Seninleyim...!



Konuşamadım Onunla...
Alacağım Yanıtların Dünyamı Harap Edebileceği Korkunun Gölgesinde Dilimin Ucunda Kaldı Tüm Duygularım...
Asla "Seni Seviyorum" Diyemedim Karşılık Alıp Alamayacağımı Bilemediğim İçin...
Özgür müydük Esir mi Bilemedim...
Söylemek İstediğim Hiçbir Şeyi Söyleyemedim...
Laldim..
Oysa Yüzünün Aydınlığında Bir Sabaha Uyanmak İçin Neler Vermezdim...!!



Düş'te Olsa Dün Gece Geldiğin İçin Teşekkürler Sevgili...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.