9 Şubat 2012 Perşembe

Hayatım Boyunca Karşıma Bir Sen Daha Çıkmayacak...!

Bugüne Yine Senin Adınla Başladım...
Her Günüm Seninle Dolup Taşıyor...
Mutlu Olmam İçin Adını Anmam Yeterli...
Öyle Tarifsiz Seviyorum ki Seni...
Eğer Ben Değil de Bir Başkası Seni Mutlu Edecekse Buna Üzülmeyecek Kadar Çok Seviyorum..
Kaybetmekten Korktuğum Tek Şey Sensin...
Sende Eksiklikler Son Buluyor...
Öyle Bir Sen Var ki İçimde Sevgim Her An Artıyor...
Sen Benim Gülen Yanım...
Yaşadığım Yanlış Sevdadan Sonra Sevgimi Tek Hak Edensin..
Sen Bana İki Uzak Şehir Arasında ki En Yakın Mesafesin...
Belki Kavuşmak Hiç Nasip Olmayacak Ama Bil ki Senden Sonra Kimse Sevilmeyecek...
Kimse Yerine Konmayacak...
Ve Ben Biliyorum ki Hayatım Boyunca Karşıma Bir Sen Daha Çıkmayacak...
N'olur Benden Sonra Kimse İçin Hayal Kurma Mutlu Olmak Adına...
Bir Gün İhtiyacın Olursa Birine, Bil ki Ben Yanında Olacağım...
Şimdi Hiç Bir Umudum Yok!
Senli Hayallerim Hayal Olmanın Dışına Çıkamayacak Biliyorum...
Ama Ben Yine de Her Zaman Seni Seviyor ve Bekliyor Olacağım...!



Keşke Herkes Sen Olsaydı...
Gün Batımlarına Tekrar Tekrar Aşık Olurdum...
Tutardım Ellerinden Sen Olan Başkasının...
Tükenmeyen Umutlarıma Koşardım...
Ve Sonra Dizlerinin Üstünde Eski Hikayeler Dinlerim... 
Isıtırdın Üşüyen Ürkek Yüreğimi...
Ve Sarardım Kollarımı Sana Sanki Hiç Çözülmeyecekmiş Gibi ...
Sonra "Canım" Deyip Beni Öpmeni Beklerdim...

Keşke Herkes Sen Olsaydı...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.