11 Şubat 2012 Cumartesi

Ben Unutmalara Gittim Bile...!

Yasaktı Bazı Sözleri Söylemek Zamansızca Hayatta..
Hele Sevgi Üzerine Bir Şeyler Söyleyebilmek Bazen.. Zamanın Neresinde Yaşadığım Önemliydi..
Nerdeydim Ben? Zannederim Senin Sislerinde Kaybolmuştum...
Hayır, Yanlış Yapıyordum Kendime...
Belki Sanada..
Sevdanın Kuralları Konmuştu Bana, Sevda Neydi ki?
Artık Bitmeliydi Bu Yaşımda Olmamalıydı...
Sadece Ölüme Kadar Beklemeliydim Umutla...
Belki Yeniden Aynı Zamanda Gelirsek Diye Dünyaya...
Ve Bir Gün Tutup Kolundan Bana Götürmek İsterdim Seni...
Gelirmiydin ki?
Bilmem...
Bilemedim...
Belli Etmedin ki, Belkide Belli Edecek Bir Şey Yoktu Benim İçin Sende...
Onuda Bilemedim..
Şaşkınım...
Şimdi İse,
Seni Unutmak İçin Buralardan Gitmeliydim...
Söylenemeyeler Tutkuydu...
Benim Sana Tutulmuşluğumda...
Git Aynaya Bak Dedim Kendime...
Yaşlı Kadın, Dünya Eviyle Sözleşmesini Yapmış Biri...
Belki Kendimi Göremediğim O Zaman...
Yüreğim Konuşurken Aklım Karmakarışıktı...
Sevdaya Tutulmak...
Tutuşmak Yasak Olmalıydı Bana Şimdi..
Artık Benim İçin Yeni Hayat Olamazdı...
Hayatın Kurallarından Biriydi Bu...
Söyleyemezdim Sana Söyleyemediklerimi...
Söyleyemedim Bile...
Seni Seviyorum...
Sana Tutkunum Diyemedim...
Ama Kalbim Hep Söyledi...
Sen Bilmesende...
Hep Öyle Kalsın...
Seni Sevdiğimle Kalsın..
Unut Gitsin Benim Düşlerimi, Ben Unutmalara Gittim Bile...
Unutabileceksem Eğer Seni... 


Ağlamak Unutturur mu Seni?
Eğer Öyle İse Ağlayıp Unutacağım, Unutana Kadar da Ağlayacağım...
Son Damlasına Kadar Akıtacağım Göz Yaşlarımı Sen Orada Boğul Diye!
Sen Boğulana Kadar Hiç Susmayacağım!
İçim Dışıma Çıkana Kadar Seni İçimden Çıkarmak İçin Kusacağım!
Senden En Ufak Bir Parça Bile Bırakmamak İçin...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.