5 Şubat 2012 Pazar

Büyük Aşkların Hikayelerini Herzaman Benim Gibi Yürekten Sevenler Yazdı...!

Güzel Başlamıştı Her Şey...
Belki Bir Bakış Belki Bir Söz Yakmıştı Yüreğimizdeki Sevda Ateşini...
Heyecandan Sevgi Dolu Atan Yürekler...
Aşk Dolu Sevgi Dolu Sözler...
İşte Bu Diyordum Benim Aradığım Aşk...
Aradığım Mutluluk Bu Diyordum...

Bu Defa Her Şey Çok Farklı Olacak Diye Hayal Ediyordum...
Ama İçimde Hep Bir His Vardı...
Korkuyordum...
Korkum Senden Değil di, Zamandan Sahte Aşklar Aleminden Korkuyordum...
Belki Seninleyken Dünyanın En Mutlu İnsanıydım...
Ama İçimde ki Bu Korku Ölümden Beterdi Bana...
Seviyordum Hemde Herşeyden Çoook Seviyordum...
Güveniyordum İçimdeki Sevgiye...
Ben Böylesine Severken Ne Olabilir ki?
Beni Senden Ne Ayırabilir ki? Diyordum...
Ve En Sonunda Engeller, Çaresizlikler, İmkansızlıklar Gibi Çeşitli Bahanelerle Seven Yüreğimi Acıtmaya Başlamıştın...


Sende Yenik Düştün Zamana...
Sende Yenik Düştün Hayata...
Bu Aşk İmkansız Kelimesinin Arkasına Saklanıp...
Beni Sonu Olmayan Bir Yalnızlığın, Derin Bir Çaresizliğin İçine Atıp, Arkana Bile Bakmadan Gittin!
Senden Sonra Ne Yaparım, Nasıl Yaşarım Diye Hiç Düşünmedin Bile...
Sadece Bir Elveda Sözü ve Unut Beni Kelimesi...
İşte Bu İki Kelimen Bir Kurşun Gibi Saplandı Seven Yüreğime...


Gittin Diyorum...
Hiçbir Zaman Yüreğime Gelmemiştin Sen...
Evet, Bu Cümleyi Kurmamak İçin Ne Savaşlar Verdim Yüreğimin
Hücrelerinde Bir Bilsen...
Acılarımda Demlenmiş Bu Cümleyi Hep Erteledim Dudaklarımdan...
Hayattan, Bu Satırlardan, Kısacası Her Şeyden Kaçtım...
Unutmak İçin Değil, Senin Gidişini Kendimden Gizlemek İçin...
Gitmelerini Erteledim Yüreğimin Kıyılarında...
Bitkisel Hayata Girmiş Varlığını Kendi Soluğumla Yaşatmak İstedim...
Soluğu Tükenmiş Bir Cana Canımı Verircesine Yokluğuna Anlatan Kelimelerden Kaçtım...
Canımdan Canımı Koparıp Biraz Daha Varlığında Gülümseyebilmek İçin
Kendimi Seni Hatırlatan Kelimelerle Avuttum...
Kendimi Yalnızlığımla Aldattım...
Gidişlerine Kaç Kuyruklu Yalan Uydurdum...
Kaç Kez Kaçınılmaz Bu Gerçekle Aynalarda Yüzleşmekten Korktum...
Ama Yutkunamadım, Dudaklarıma Kilit Vuramadım İşte...
Hiçbir Zaman Yüreğime Gelmemiştin Sen...!


Sanma ki Sen Gidince Yıkıldım, Yok Oldum...
Sensizdim...
Yalnızdım...
Canım Yanıyordu...
Ama Başım Dik, Vicdanım Rahattı...
Seni Sevmekten Başka Birşey Yapmadım Çünkü...
Senin Gibi Çeşitli Bahanelerin Arkasına Sığınıp Yarı Yolda Kaçmadım...!


Düşünüyorum da Sen Hiç Var Olmadın...
Ben Var Olduğunu Sandım Ama Yanılmışım Hep...
Kendi İçimde Yüreğimde Yaşatmışım Seni
Bir Hayal Gibi...
Rüya Gibi...
Anlatılan Ama Aslında Hiç Yaşanmamış Hikayeler Gibi...
Sen Sadece Olmasını İstediğimdin...

Ben Susmaktan Yorulmam da Yüreğim Haykırmaktan Vazgeçmiyor.
Boş Ver Yüreğim Uzak Kalsın O Yine, Yaklaşmasın Canıma...
Uzak Dursun İşte Bir Kuş Olup Göç Etsin Bu Diyarlardan...
Sende Arama Artık Be Yüreğim...
Ne Diye Bile Bile Acı Çekmek İstersin...
Yolcu Yolunda Gerek Derler...
Hemen Yan Sokakta Gül Bahçeli Sokaklar Varken Bırak...
Artık Dikenli Yolları Yüreğim...
Gözyaşı Yağmurlarının Altında, Dikenli YollardaYürümekten Yorulmadın mı?


Sen O'nsuzda Yaşarsın Yüreğim!
Bilirsin...
Çok Acılar, Ağır Yükleri Bıraktık Ardımızda...
Bıkmadın mı Hala?!
Soğuk, Karanlık, Sessiz Sokaklardan...
Sen Değişme Hep Aynı Kal...
 Bırak Ürkütücü Yollar Cansız Kalsın...
İmkansızlığa Sığınan Aşklar Sana Göre Değil Yüreğim...!


Büyük Aşkların Büyük Hikayelerinin Başını Herzaman Benim Gibi Yürekten
Sevenler Yazdı...
Ama Son Noktayı Hep Senin Gibi İmkansızlığa, Çaresizliğe Yenilenler Koydu...
Hiçbir Aşk İmkansız Degil di, Olamazdı da Zaten...
İmkansız Kelimesi Sadece Sevmekten Korkan Yüreklerin
Kendilerine Buldukları Bahanedir...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.