16 Şubat 2012 Perşembe

Öylesine İşte...!

Yalnızlığa Dair Bir Şeyler Karalamak İstedi Kalbim Bugün...
Yalnızlığıma ve Sana Aslında!
Senin Olmadığın Ve de Olmayacağın Her Gün Benim İçin Yalnızlığımın Mühürlü Bir Damgası Hayatımda...
Yaşama Hevesi Kalmadı Artık Bu Mızmız Kadının...
Her Yol Sana Çıkarken...
Her Kaldırım Taşında Adını Sayıklarken...
Her Nefesimde Adını Haykırırken...
Her Cümlenin Başında ve Sonunda Seni Yaşarken...
Her Güne Senle Başlarken...
Canım Böylesine Yanarken...
Seni Böylesine Arzularken...
Kimse Senin Gibi Yüreğime Dokunamazken...
Kimse Senin Gibi Yüreğimi Isıtamazken...
Ve Ben Hala Senin Dokunuşlarına, Sevmelerine Böylesine Hasretken...
Seni Deliler Gibi Severken...
Geri Dön Bile Diyemezken, Benim Başka Tenlerde Tüketecek Ne Dokunuşlarım Ne de Sevgim Var...!


Nereye Kadar Sürebilirdi ki Bu Kaçış?
Yine Avucundayım Sana Ait Duyguların...
Yine Yangınını Soluyorum Hasretin...
Unutulur Sanmıştım Bu Yürek Acısı...
Geçen Günler, Yaşadığımız Başka Başka Hayatlar Yabancılaştırırdı Bir Gün Bizi Nasıl Olsa...
Zaman Her Şeyin İlacı Değil miydi?
Aylar Geçiyor, Günler Bir Biri Ardına Ekleniyor...
Ve Ben Ne Zaman Kalbime Dönsem...
Kendime Dönsem Seni Orada Beni Bekler Buluyorum...
Bu Nasıl Sevmek?
Nasıl Beklemek?
Nasıl Bir Özlemek?
Kendimi Avutma Çabalarım Buraya Kadar mıydı?
Sevmek Yetiyor Sanırdım, Oysa Aşk Bambaşkaymış!
Seninle Açılan Yüreğimin Kapılarını Öyle Bir Zincire Vurdum ki...
Şimdi Bana Bile Açmıyor...


Ne Firardayım Ne de İsyanlarda!
Sorgudayım, İçine Gömüldüğüm Karanlıkta...
Bulamadım Bir Cevap Çıkmazı Olmaz Sorulara...
Ben Benden Uzak,
ve Önümde Hissedilmesi Güç Bir Yığın Tuzak...
Ya Ben Uçacağım Renkli Yolun Karanlık Uçurumundan...
Ve Bir Daha Hiç Olmayacağım,
Ya Tutacak Bir El Alacak Beni, Kurtaracak...
Belki Çektiğim Son Acı Olacak Bu
Ama İhanet Etmeyeceğim Benliğime...!
Mertçe Akacak Gözyaşlarım!
Yıldızlara İnat Bakacağım Gökyüzüne...
Haykıracağım Başım Semada...
Belki Anlamayacaklar Beni, Ama Ben Mutlu Olacağım...
Ben Benden Uzak Olduğum Gece,
Kendime Hesap Soracağım!
Ve Hesabımı Kendime Verirken...
Mertçe Ağlayacağım..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.