26 Şubat 2012 Pazar

Seviyorum, Sevdikçe Düşüme Saplanıyorum...!

Bir Hayaldi Kurduğum...!
Sadece Sana Kurulu Bir Hayat...
Bir Zaman Dilimi...
Ol(a)madı!

Düşünmeyi Unutmak İstiyorum Şimdilerde...
Her Harf Sen Olmak Adına Beynime Yerleşiyor...
Bense İstemiyorum Hiçbir Kelime, Hiçbir Cümle...
Olmuyor!
Alıyorum Kalemi Elime, Beynimi İşgal Eden Tüm Harfleri Bırakıyorum Satırlara...
Önce Sallanıyorlar Kalemimin Ucunda, Sonra Düşüyorlar Gelişi Güzel Satırlarıma..
Tek Hamle, Bin Kelime Gözlerimde...
Her Biri Çok Ağır, Taşınmıyor Anlamaya Çalışmadan!
Dört Yanım Çığlık...
Harfleri Unutmak, Kelimeleri Birer Birer Aklımdan Bilinmezliğe Sürüklemek, Boşlukta Dolaşmak İstiyorum!
Olamıyor!

Seviyorum, Seviyorsun, Seviyor !
Bir Duygu, Bir Çelişki!
Ben Seviyorum Düş Gibi...
Sen Seviyorsun Hayal Gibi...
O Seviyor Masal Gibi...
Sevmek? Diyorum Sessizce...
Düşlerime Hapsediyorum Duygularımı..
Seviyorum, Sevdikçe Düşüme Saplanıyorum!
Hayal Kurar Gibi Seviyorum Senli Düşünceleri...
Bir Masal Oluyorsun, Kelime Kelime İçimde Büyüyen...
Susuyorum Sensizliğe...
Sadece Sen, Bir Hayal ve Ben...
Yani Sevmek, Bende ki Sen...
Susuyorum, Susuyorsun, Susuyor!
Bir İstek, Bir Eylem...
Ben Susuyorum Yalnızlık Gibi...
Sen Susuyorsun Hüzün Gibi...
O Susuyor Acı Gibi...
Susmak? Diyorum Korkarak...
Haykırıyor İçim...
Yalnızlığa Bürünüyor Tüm Sesler...
Acıtıyor Suskunluk, Hüzünü...
Kelimelerim Saklanıyor Kendinden...
Boğuluyorum Bu Kadar Sessizlik içinde!
Seviyorum; Düş, Hayal ve Masal...!
Susuyorum; Yalnızlık, Hüzün ve Acı...!
Ve Gidiyorum; Yalan Misali...!


Bir Umutla Çıkarsın Yola, Önüne Engeller Çıkar...
Şarkılar Dinlersin, Şiirler Yazarsın Ama Nafile Hiç Biri Başlayamamış Bir Sevginin Avuntusu Olamaz!
Sonra Düşünürsün Neden Olmadı Neden?
Hep Ben mi Dersin, Oysaki Etrafına Baktığında Senin Gibi Bir Çok İnsan Vardır...
Bitti, Buraya Kadar Artık Dersin...
Onu Görmek Bile İstemiyorum Dersin Ama Bu da Kendine Söz Verdiğin Bir Yalandır...
Ne Zaman ki Bir Odada Yalnız Kalsan Hemen Aklına O Gelir ve Oturur Düşünürsün, Acaba Olsaydı Nasıl Olcaktı?
Gece Olunca Rüyanda Onu Görürsün, Sabah Onunla Uyanırsın ve Bir Kere Daha Hayata Küsersin Senin Olmadığı İçin!
Sonra Kendini Teselli Etmek İçin Başka Birini Bulmaya Çalışırsın...
Belki de Bulursun Ama O Hep Vardır Senin Hayatında...
Başka Biri Hiçbir Zaman Onun Yerini Tutamaz...

Yalnızca Geçici Bir Boşluğu Doldurmaktır Görevi!
Teselliye Devam Edersin...

İyiki de Olmadı Felan Türünden Laflar Edersin Ama Bunlar da İçini Acıtmaktan Başka Bir İşe Yaramaz!

İşte Böyledir Karşılıksız Sevmek...
Gecen Gündüzünle Birleşir, Uyumak Sana Uzak Bir Kavram Olur...
Sen Atmışsındır İlk Adımı Ama O Elini Uzatmamıştır Sana...
Eğer ki Hala Seviyorsan Beklemekten Başka Bir Çaren Yoktur...
Belki de Bir Ömür Boyu O Elin Sana Uzanmasını Bekleyeceksin...
Yıkılmış Hayallerin ve Tükenmiş Umutlarınla...!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.