23 Şubat 2012 Perşembe

Hayata, Sevda'ya, Acısını Yaşadığım Aşk'a Yenildim...!

Seni Sevebilmek, Hayallerde Yaşatmak Seni...
Sen Yokken Bile Seninle Olabilmek, Sesini Duymadan Sana Seslenebilmek...
Yüzünü Görmeden Sılayı Dindirmek, Hasreti Bitirmek...
Issız Sokaklarda Aramak Seni, Bulamayacağını Bile Bile Boş Boş Bakmak...
Görmeden Sevdaya Akabilmek, Dağların Yeşiline, Denizlerin Mavisine Adını Yazabilmek...
Gördüğüm Her Şeyi Sana Benzetmek, Kuşların Kanadında Özgürlüğe Seninle Süzülmek...
İdama Mahkumken Ben, Son Arzum Sen Olabilmek, Her Sevda Sözcüğünde, Sen Akla Gelebilmek...
Birler, Binler, Milyonların Arasında Seninle Kaybolmak, Dünyanın Bir Ucundan Diğer Ucuna Seninle Varabilmek...
Aşkı Sende Bulmak, Sevdayı Adınla Özleştirmek...
Kara Sevdanla Başkasına Bakamayarak Sana Kör Olmak, Du'alar Edip Yaradandan Yalnız Seni Dilemek...
Bir Ömrü Yolunda Bittirip Ecele Gülerek Gitmek, Yaşama Tek Kurşun Sıkıp, Ebediyete Beraber Varabilmek...
Şarkılarda, Türkülerde Seni Sevmek, En Umulmadık Anda Aşkımla Seni Şiirlere Dökebilmek...
O Kadar Sakinken Ben Sana Tutkun Delirmiş Şair Olabilmek...
Tüm Renklerin İçinde Seni Aramak, Uçsuz Gökkuşağının Altında Seni Bulabilmek...
Sevmek Canından Bile Çok Sevmek Seni...
Candan Cananı Kıymetli Bilmek Uğrunda Ölebilmek...
Seni Sevebilmek Seni...!


Zamansız Gecelerin Kurutulmuş Sevdaları ve Herşeyin Geçtiği Bu Günlerin Arasında Bir Sen Yoksun Ya...
Bazen Haykırışlar Bazen Umutsuz Yaşayışlar, Kimsesiz Çırpınışlar Neye Yarar Şimdi?
Kelimesiz Geçen Gecelerden Arta Kalan Bir Sensizlikmi Yani Avucumuzdaki Şey?
Bir Ben Ağlıyordum Sanıyordum Yokluklara... Oysa Ağlayan Çoktu Umutsuz Yaşayışlara...
Şimdi Anladım Yaşamak Sadece Unutmaya Çalışmak Değildi... Yaşamak Hayalleri Gömüp Ardına Bile Bakmadan Gitmek Sayılmıyordu...
Her Gidişin Birde Yürek Burkuşu Oluyordu...
Nedense Giderken Can Acıyor, Sonra Sevda Bir Darbe Daha Alıyor Ama Hep Ayrılıklar Kazanıyor...
Şimdi Bu Şehrin Hangi Sokaklarında Seni Aramalı? Ya da Hangi Sözlerin Ardından Kelimelere Bakmalı?
Sözlerime Küstüm Kelimelere Aldırmadan, Şimdi Zamansız Yağan Yağmurlar Canımı Acıtıyor...
Sensizlik Bana Biraz Daha Ağır Geliyor...


Ben En Çok Sana Ağladım Geceler Boyu...
Ben En Çok Sensizlikleri Yaşadım Hırçın Bedenimde...
Ve Ben En Çok Kendimle Savaştım Seni Sevdiği İçin, Ama Başaramadım, Yenildim Sonunda!
Sevda'ya, Acısını Yaşadığım Aşk'a Yenildim...!
Ne Zaman Seni Düşünsem Acısı Hala İlk Gün Gibi Taa Şuramda...
Oysa Söylemiştim Ben Sana Geldiğinde Ayrılıkların Taze Yarası Kanıyordu Kalbimde...
Bir Acı da Sen Yaşatmayacaktın Bedenime...
Oysa Söylemiştim Sevmeler Haram, Özlemek Yasak Diye...


Şimdi Sevgilerin Yalan ve Hayalllerin Her Gece Bedenimi Üşüttüğü Gecelerden Arta Kalan Bir Yalnızlık Eşliğinde Yazıyor, Sensiz Geçen Gecelerde Bir Kendimi Arıyorum...
Kelimelerim Can Acıtan Yanları ve Kalbimin Sancıları Arasında Bir Seni Bekledim Yalnızlıklarımda...
Bir Seni Bekledim Gecelerden Arta Kalan Sabahlarda...
Ve Ben Bir Sana Ağladım Gözyaşlarıma Karşı Çıkarcasına...
Şimdi Bitmiş Sevdaların Bitmeyen Kanayan Yaraları...
Şimdi Hayallerimi Hapsettiğim Kalbimin Durmayan Yanları...
Sözlerimin Son Kanayış ve Çırpınışları...
Ve Şimdi O Sevda Acısı İçin Olsa Gerek Bu Son Yazılar ve Haykırışlar...
Şimdi Bedenim Kimsesiz, Ellerim Üşüyor Bedenim Hasret Sancıları Eşliğinde...


Bak Yine Eğik Boynum, Feryad Etmeye Bile Yok Artık Gayretim...
Tahammül Son Raddede, Bıçak Dayandı Kemiğe...
Artık Yeter! Bile Diyemiyorum...
Kelimlerim Yitirmiş Manasını, Yüzüm Donuklaşmış, Kaybetmiş İfadesini...
Ne Bir Beklenti Ne Bir Umut, Düşlerin Doruklarına Kar Yağıyor Şimdi...
Üşüyorum!


Boynumun Büküklüğü Sana Değil, Yitirdiğim ve Asla Geri Alamayacağım Heveslerimedir...
Payıma Düşürdüğün Sadece Hıçkırıklar Dolusu Gecelerdir...
Ama Yine de Asıl Yanmışlığım Seni Çok Geç Tanıyan Kalbimedir...

Hasret Sancısı Bu Gelip Geçici Değil...
Tüm Kalbimle Seni Bekliyorum Demek İstiyorum...
Söyleyemiyorum!
Bir Hayalin Gölgesinde, Seni Sensizlikte Yaşıyorum!
Ayrılık Ateşten Bir Ok Bağrımda, Geleceğin Günün Düşleri Hep Aklımda...
Uzaklarda Beni Unutmuş Olsanda, Umutlarım Hep Yanı Başımda...

Hiç Görmedim Senin İçin Akan Gözyaşlarımı...
Hiç Bilmedin Seni Düşünürken Nasıl Dalıp Gittiğimi...
Hiç Hissetmedin Çöl Ortasında Vadiyi Özler Gibi Seni Özlediğimi...
Unutmaya Çalıştım Ama Unutamadım...!


Bir Rüya Gördüm Ben, Düştüm Aşkın Kapılarına...
Çaresizlik Diz Çökmüş Yanıbaşımda...
Günleri Saymaktan Vazgeçtim, Derman Değil Gönül Yarama...
Zaman Dondu Kaldı Yokluğunun Ağrısında, Saatler Seni Vurdu Her Gece Oluşunda...
Hiç Bir Şeyin Tadı Yok Sensiz...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.