21 Şubat 2012 Salı

Sen Bende Yokken Bile Seni Ölümüne Sevmekle Meşgulum...!

Biliyor musun Sevgili?
Sensizlikte Kimi Zaman Geceler Üzerime Yürüdü...
Kimi Zaman Ayazlar Zorladı Kapılarımı...
Ama Her Zorlukta Ben Yüreğine Sığındım...
Her Solukta İsmini Haykırdım...
Yalnızlığınla Savaştım Durdum...
Belki de En Gururlu Savaştı Benimkisi... Silahım Yoktu...
Sadece Seni Seven Yüreğimdi Savaşan...
Kazanan Hep Hasretin Olsa da...
Ben Seni "Sensizlikte" Bile Yaşatandım...
Rüzgarlarla Savruldum Karanlıklara...
Düştüm Hasret Çukurlarına...
Ezildi Gözlerimde Büyüttüğüm Çicekler... Pes Etmeden Çocuksu Düşlerime Yenilerini Ektim...
Sensizlikte Kör Kuyulara İtildim...
Yaralarımı Gözlerindeki Işıkla Sardım... Yüreğimi Söktü Arsız Yalnızlıklar...
Yıkılacak Gibi Oldum Seni Beklediğim Sokaklarda...
Ama Pes Etmeden Her Zorluğa Senin Sevdanla Karşı Durdum...
Ayrılık Tepelerine Tırmanırken Yüreğim Hep Baharımsı Nefesini Soludum...
Heybeme Erimez Karları...
Yüreğime "Sevda Bilmez" Ayazları Doldursalar da...
Vazgeçmedim Senden, Yüreğinden...
Azmettim Kazandım Sevdamı...
Davacı Olmadım Hüzünden, Kederden...
Uzaklarda Olsan Bile Bir Nefes Alışını Bahar Bildim Ömrümde...
Bir Gülüşünü Mutluluk Addettim Yüreğimde...
Seni Severken Hiç Durmadım...
Hep Sana, Sevdana Yaşadım...
İlaç Bilmez Acıların İçin Siper Ettim Gögsümü Fakir Ömrümü...
Aldırmadım Karanlık Gecelere..
Üşüdüğümde Bir Yorgan Misali Gülen Gözlerine Sarılıp Mutluluklarına Uzandım...
Kalem Olup Gözyaşlarımı Akıttım...
Ağladım Hasretinle Islandım...
Ama Yüreğimde Hep Seni Yaşattım...
Yalnızlığınla Savaşıp Seni "Sensizlikte" Yaşatan Bir Fakir Yürek Oldum Ömrümde..
Bir Gözyaşı Bile Düşmedi Hüznümde..
Neden Diye Sorma Sevgili...
Gözlerimden Düşen Her Gözyaşı Sana İdi Ölümsüz Sevdana İdi...


Şimdilerde Sen Bende Yokken Bile Seni Ölümüne Sevmekle Meşgulum...
Olur da Acıların Sararsa Yüreğini...
Karanlıklar Boğarsa Düşlerini...
Bir Nefesini Ver N'olur...
Yüreğimi Siper Eder Bu Can Sana...!


Beni Bana Ver Beni Bende Anla...
Uzat Ellerini Kapat Gözlerini...
Hisset Sevdiğimi...

Beni Bende Anla...

Yaralı Anımda Çıktın Karsıma...
Avuntulara İhtiyacım Varken Hayat Sensin Der Gibi Güldün Bana..
Güldün...
Hayat "Sen" Oldun...
Bekledim...
Bekle Dedin Bekledim...
Beklerken Dahada Özledim Seni...
Neydin?
Kimdin?
Nerden Çıktın Anladım...
Heycan Verdi Bana Kurduğun Cümleler...
Ağzından Çıkan Her Kelime İçime Kadar İşlendi...
Sen Ol İstedim Her Dakikamda...
Neden "Sen" Bilmeden İstedim...
Her Gidişinde "Kal" Demek İstedim...
Belkide Kalmayacağından Korkuma Sustum...
Sende Sustun...

Konuş Dedim Ama Sen Sustun...
Konuşmak Yerine Hayat Senin Der Gibi Güldün Bana...
Güldün  Hayat "Sen" Oldun...


Nerdeyim Şimdi?
Ne Haldeyim Bilmiyorum...
Ne Olması Gerek?
Neye Yanmalı ?
Neye Sahip Çıkmalıyım Bilmiyorum...
Tek Farkında Olduğum Şey...
Hayat Senin Der Gibi Gülüşlerinle...
Hayatın "Sen" Olmasını İstiyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.