23 Şubat 2012 Perşembe

Benim Olmayacak Kadar Yoktun Sen...!

Koşar Adım Kaçtım Dün Gece Son Düşümden...
Vazgeçmiş Gibiydin...!
Hüznüm Büyüktü Gülüşümden...
Söyle Bu Kaçıncı Sancılı Sonbahar?
Söyle Kaç Kez DahaVurulacağım?
Söyle Kaç Kez Daha Hüznüne Uyanacağım?
Gittiğin Gün Mevsim Tersine Döndü...
Öksüz Kaldı Çiceklerim, Hissedince Gittiğini...
Soldu Yalnızlığım Sensizliğimin Kıyısında...
Olmaz Ya!
Belki Duyarsın Diye "Gitme" Dedim, Yüreğine...
İçimde; Bir Sağa, Bir Sola Savruldu Çığlıklarım...
Duymadın!
Gittin...!
Bir Adım...
Bir Adım Daha...
Belki Dönersin Yüreğime Diye,
Bakamadım Ardından, Sen Giderken…
Dönmedin!
Gittin!
Geride Bir "Ben" Kaldı
Seni, Sensizliği, Gittiğin Günde Bırakan...
Bir "Ben" Kaldı...
Dönmeni...
Gittiğin Gün ki Hasretiyle Bekleyen…
İkiside Yorgun..
Şimdi,Yüreğine Sualim, Hangisini Hak Ediyorum?!


Bir Gölge Gibi Geçtin Gittin Gözlerimin Önünden...
Dokunmak İstedim, Duvarların Soğukluğunu Anladı Ellerim...
Parmaklarımın Ucundan Kalbime Kadar Titredim...
Üşüdüm!
Üşüdüm!
Üşüdüm!
Bir Hayal Gibi Geçtin Gittin Avuçlarımın Arasından...
Sis Perdeleri İçinde Rüyalarıma Dokunup Durdun...
Ve Ben Bir Daha Uyanmak İstemedim...
Bir Anı Gibi Geçtin Gittin Hayatımdan...
Tutamadım!
Yakalayamadım!
Yaşayamadım Seni!
En umulmadık Zamanda Girip
En Özlenesi Anında Çıktın Hayatımdan...
Ama Bir Ömür Boyu Hatırlanacak Kadar Çoktun Sen...
Ve Hiç Benim Olmayacak Kadar Yoktun Sen...!


İçimde Hiç Bitmez Dediğim Umutlar Vardı Bu Aşka Başladığımda..
Unuttuğum Duygular, Sonsuz Özlemler...

Ve Bitti...!
Bitmesin, Gitme Diyemedim...
Sevgim Asla Azalmadı Aksine Her Geçen Saniyede Daha da Arttı Diyemedim...
Gözlerimi Her Kapadığımda Kendimi Gözlerinde Bulduğumu Söyleyemedim...
Söyleseydim Bir Şeyler Değişir miydi Onu da Bilmiyorum Aslında...
Gözlerinde Başka Biri Yerini Alalı Çok Olmuş...
Ben Biteli Çok Olmuş...
Hayatta Sevgi Her Şeyi Yener Derdim...
Yanılmışım...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.