26 Şubat 2012 Pazar

Yazdığım Her Masaldan Af Diliyorum...!!!

Soğuk Bir Rüzgar Esiyor Kirpiklerime Doğru...
Ne Çok Zaman Geçmiş Ne Yapraklar Düşmüş Takvimlerden...
Ve Ben Ne Çok Alışmışım Sensizliğe...
Gidişene...
Susuşlarıma...
Ve Sensiz Bir Hayat Kurmuşum Öylesine...
Alıştırmaya Çalışmışım Kendimi Aslında Sadece...
Alışmışımda..
Yorgunluğum Olmuş Yoldaş...
Belkide Başka Aşklar Oyalamış Kalbimi...
Bilemezsin Aslında Seni Nasıl Özlediğimi...
Sen de Özlermisin Benım Gibi?
Vururmu Hasret Damlaları Camına?
Anarmısın Adımı?
Aklına Gelirmi Sevgim?
Sevildiğin?
Özlendiğin?
Ama Gelse Ne Farkeder ki Değil mi?
Önemi Yok ArtıkHiçbir Şeyin!
Çok Geç Belki de!
Evet Çok Geç!


Gece Bile Fazla Bu Akşam Bana...
Öyle Siyah, Öyle Alacalı ki Karanlık...
Uyumak İstiyorum Alabildiğine...
Kapatıyorum Gözlerimi, Sen Oluyorsun Uykularım...
Açıyorum Gözlerimi, Yalnızlığa Kapılıyor Düşüncelerim...
Anlamsızlığımla Eş Değer Oluyorsun Aniden...
Gidişini Seyrediyorum Anılarımın Arasından...
Tozlanmış Duyguları Temizliyorum, Kelime Kelime..
İçim Acıyor Derinden...
Gülüşünü Anımsıyorum, İçim Burkuluyor...
Sensizliğe Alıştırırken Günlerimi Şimdi Ne Gerek Vardı ki Sana?
Düşüncene Bile Tahammülü Yok Yüreğimin..


Ne Acı...!
Seni Hiç Unut(a)mamışım ki Ben...
Eskiyen Eşyalarım Arasına Saklamışım Yaşanmışlıkları...
Ertelemişim Sensizliği Bile Bile...
Şimdi Ne Şarkılar...
Ne Satırlar Dolusu Cümleler....
Hiç Biri İyi Gelmiyor Sensizliğime...
Belki, Çığlıklarımı Susturmasam...
Ağlasam Yağmur Misali Damla Damla...
Kimbilir Unutulursun Belki O Zaman...
O An, Duygularıma Baş Kaldırıyorum...
Bakıyorum Gökyüzüne...
Bırakıyorum Çığlıklarımı Yıldızlara Doğru...
Atıyorum Seni Özleyen Her Bir Parçamı
Yüreğimi Arındırıyorum Fazlalıklardan...!


Bu Kadar Kolay Olmamalı!
İçimdeki Ses, Seni Çağırıyor Her Darbemde!
Durmuyorum!
Parçalıyorum Seni!
Kanıyor Her Bir Yanım!
Ya O Susacak, Ya Ben...!!!


Duvarlar Değildi Aşkımı Haykırdığım...
Ya da Sevda Karası Gezindiğim Kaldırım Taşları...
Yüreğindi!
Bir Türlü Barınamadığım!
Gözlerindi Bakamadığım!
Her Sevda Şarkısında Kilitli Kaldığım!
Sözlerindi Gözlerinden Önce Gelen, Hançer Misali Ruhuma Sapladığın!
Duymak İstemedin Sana Çırpınışımı!
Boğulurken Derinlerinde Uzanmadı Kurtarmak İçin Bir Türlü Ellerin...
Girdabında Kaybolan Çığlıklarım...
Dipsiz Kuyu Karanlığındaki Bakışların...
Ötesi Olmayan Buruk Serzenişlerime Karışan Sessiz Sedasız Bekleyişlerim...
Sen Görmek İstemedin!
Geçmek İstemedin Yüreğine Uzanan Köprülerimden...
Yıkıyorum Şimdi...
Yerle Bir Ediyorum Sana Ait Sahip Olduğum Ne Varsa!
Kalsın İstemiyorum; Hayalin Bile!
Ne Sana Ne Bana!
Ne de Sarhoş Aşkıma!
Çok Acıttın!
Çok Acıdım!


Artık Ne Gözyaşımda, Ne de Islak Sesimde Bulacaksın Sevgimi!
Sustum!
Ve Gömdüm Duygularımı...
Büküldü Omzum...
Dayanamadı Yüreğim.
Kilitledim Dişlerimi...
Sıktım Yüreğimin Dudaklarını...
Dokunma Yüreğime!
Kanı Çekildi Damarlarımın!
Dağlar Acıdı, Yağmur Sustu, Duyan Yasta...
Dinle...
Sessizliği Dinle ve Suskunluğumda Bul Benliğimi...!


Seni Sana Bırakıyorum...
Seni Sana, Sevdiklerine Bırakarak Gidiyorum Gönlünden...
Hayallerimi...
Ümitlerimi...
Sevgimi, ve Gönlümdeki Baharı Bırakıyorum Sana
Neden mi Bırakıyorum?
Hayallerim Senin Hayalin Olsun ve Gerçek Olsun Diye...
Ümitlerim Senin Ümitlerin Olsun Sana Yaşama Gücü Versin Diye...
Sevgim Senin Işığın Olsun Yolunu Aydınlatsın Karanlığa Düşme Diye...
Gönlümdeki Bahar Gibi Ömrün Hep Baharda Geçsin, Hiç Kış Görmeyesin Diye...
Ben mi?
Bende Yaşadıklarımızı Anılarımızı, Gözyaşlarımı Götürüyorum...
Acıları Götürüyorum Giderken...
Sana Zarar Vermesin, Sevdiklerine Zarar Vermesin Diye...
Gittiğim Yerde İhtiyacım Olmayacak Sana Bıraktıklarıma...!


Ve Gece!
Ve Son!
Efkar Dilli Hüzün Yüklü Bir Kadın, Geceyi Ağlayacak, Geceyi Susacak!
Ve Aşk, Susmaktır Geç Anlayacak!
Günü Gelecek Bir Gün, O Kadın, Yeniden Susacak!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.