20 Şubat 2012 Pazartesi

Ayrılık ki Belki de Ölüme Sebep Olan...!!!

Ayrılık ki Cana Dokunan...
Ayrılık ki Yüreğine Vuran...
Ruhuna Mengene Olan...
Ayrılık ki Belki de Ölüme Sebep Olan...!!!


Nasılsın Gittiğin Yerde?
Rahat ve Bahtiyar mısın?
Yoksa Benim Gibi Saçı Siyah, Ruhu İhtiyar mısın?
Yoksa Sende Benim Gibi Yıkıntılarımıza Bakıp, Gözlerinle Değil Yüreğinle Ağlarmısın!?


Ne Kadar İncindiğimi, Kırıldığımı Bilsende, Hep Kalbimi Hiçe Saydın...
Kovdun Beni Yüreğinin Kapısından...
Ki Ben Bir An Olsun Bıkmadan, Usanmadan Hep O Kapıda Bekledim...
Herkes Girdi Çıktı O Kapıdan...
Kimisi Gülerek Girdi, Ağlayarak Çıktı...
Kimisi de Çıkarken Vurdu O Kapıyı Yüzüne Sertçe..
Bir Ben Giremedim O Kapıdan İçeri...
Olsun.!
Pişman Değilim Beklediğime, Ya da Bekleyipte Giremediğime...
O Kapının Ardında Biliyordum Ne Olduğunu Aslında...
Ama Ben Seni Sevdiğimi Bilmek İstemiyordum...
Seni Sevdiğimi Bilmeni de İstemiyordum...
Ben Seni Sevdiğimi...
Hani Çoğu Kişi Tarafından Basitçe Söylenildiği Bilinen...
Söylenildiği Zannedilen "Seni Seviyorum" Cümlesi Bilmek Değil, Doyasıya Yaşamak...
Öznesi Olmak İstedim...
O Kapıdan Girenler Yaşamak İçin Girdiler...
Yaşatacaklarına İnandın Aldın İçeri...
Bir Beni Almadın Yüreğinden İçeri...
Bir Bana İnanmadın Onlara İnandığın Gibi...
Hep Birşeyi Unutuyordun Çünkü...
Girenlerde Olmayıp Bende Olan Birşeyi, "Kalbimi"!!!
Anlatamadım, Anlamadın...
Ya da Anlamak İstemedin...
Ve Beni Her Seferinde Yüreğinden Kovduğunda Kalbim Olduğunu İnkar Ettin...
Onca Zaman Bekledim Yüreğinin Kapısında...
Lutfedip Sormadın ki Bana Niye Beklediğimi...
Eğer Birgün Olurda Çıkarsam Yüreğinden Kalbini Sök Çıkar Yerinden Ve Simsiyah Bir Bezle Kefenle...


Şimdi Gidiyorsun, Git!
Sensiz Üşüdüğüm Bütün Sabahların...
Bütün Gördüğüm Senli Düşlerim, Onlarda Gitsin!
İçimde Bir Şarkı...
Gözümde Bir Işık Kalmıştı Herşeye İnat Onlar da Gitsin!
Şimdi Gidiyorsun, Git!
Bana Karanlığı Bırak!
Beni Bırak, Beni Böyle Bırak!
Böyle Ansızın...
Böyle Anlamsız...
Böyle Dağınık!
Şimdi Gidiyorsun, Git!
Koy Beni Sensizliğe ve Otursun İçime Kül Gibi Kor Yangının!
Hadi Git!
Hepsi Hepsi Bir Sevda Benimkisi, Al da Git!
Hadi Kanatma!
Hadi Yıkma!
Hadi Dokunma!
Zaten Ben Seni Öylesine Sevmiştim!
Şimdi Gidiyorsun, Git!
Hadi Git!
Gittt...!!!
Git Durma!
Koşmam Ağlamam Ardından Artık!
Git Durma!
Merak Etme Üşümem!
Biraz Titrerim, Sonra Kendime Sarılır Donarım!
Git Durma!
Yalnızlıktan Korkmuyorum...
Sen Gidince Yalnız Kalmam!
Kederleri Kapıda Karşılarım!
Git Durma!
Ne Gidişler Gördüm Ben, Acıtmadı Hiçbiri Bu Kadar Emin Ol!
Git Durma!
Gitme Demem...
Ben Sevdim Seni, Bu Yeter Bana, Fazlasını İstemem!
Git Durma!
Seni Sevdiğimi Unut!
Artık Beyaz Yok!
Her Tarafımda Kara Bir Bulut!


Ve Senden Son İsteğim, Eğer Birgün Olurda Çıkarsam Yüreğinden, Bir Daha İçeri Kimseyi Sokma ki,
Daha Fazla Sızlamasın Kalbimin Kemikleri...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.