19 Şubat 2012 Pazar

Sustum Ama Beceremedim Unutmayı...!

Sana Aşık Olmasam Sensiz Gecelerde Böyle Mutsuz Olmazdım...
Sen, Sen Diye Yakarıp, Sabahlara Kadar Yıldızları Saymazdım...


Bir Hüznün Çıkmaz Sokalarında Yine Sensin Aklımda...
Gözyaşı Oldu Hasretin, Ilık Ilık Süzüldü Yanaklarımdan...
İçimdeki Sevdan Büyüdü Umman Oldu...
Aşkının Ateşi Tüm Benliğimi Sardı...
Neden Düşünüyorum ki Seni?
Ve Neden Aklıma Her Gelişinde Terliyor Avuçlarım?
 

Duyuyor musun Sevgili?
Yine Sensin Aklımda...
Aldın Aklımı Başımdan Gittin... 
Canımı da Aldın Yüreğimden!
Esirinim İşte Bu Gece Vakitleri!
Kollarımda Sensizliğin Kelepçeleri, Yüreğimde Sevdanın Zincirleri...
Bağlanmışım Sana Ayrılamıyorum!
Sensizlik ki Darağacım, Sensizlik ki Paramparçayım...
Ellerim Seni Arıyor Bu Gece, Gözlerim Gözlerini...
Şarkılar Hüzünlü, Şarkılar Buruk...
Ben Henüz Sensiz Yapamıyorum!
Bu Gece...
Dün Gece...
Gecelerce...
Günlerce, Ben Henüz Sensiz Yapamıyorum...!!!


Biliyor musun?
Hiç Geçmedi Seni Seven Halim...
Gülümsedim...
Ağladım...
Konuştum...
Sustum Ama Beceremedim Unutmayı...
Yapamadım Susturamadım Birtürlü Seni Özleyen Yanımı...
Her Gün Biraz Daha Derinleşiyor Kalbimde Hasretin...
Gözümde Tütüyorsun...
Ne Yediğimden Ne İçtiğimden, Ne de Yazdığımdan Zevk Almıyorum...
İşkence Gibi Geliyor Bana Yaşamak...
Yaşamıyor Yaşamaya Çalışıyorum Sadece!


Ben Seni Çok Sevdim...
Susarak...
Gülerek...
Yaşayarak Sevdim Seni...
Kıskanarak Sevdim...
Böldün Parça Parça, Parçalanarak Sevdim Seni!! 
Kırılmadan...
Yıpratmadan Sevdim Ve Kaldı Sevdan Üzerimde...
Bir Daha Ayrılmamak Üzere Ruhuma Yapıştı...
Gitmedin Benden...
Bir Daha Hiç Gitmedin...


Seviyorum İşte!
Seni Ta İliklerime Kadar Hissederek...
Her Nefeste Seni İçime Çekerek Seviyorum ve Yaşıyorum...
Bu Kalp Bende Olduğu Sürece...
Her Gece Rüyama Girdiğin Sürece Seni Unutamam Seni...


Yüreğimin Yangınının Adı Hasret...
Gözlerimde ki Boşluğa Bakışın Adı Hüzün...
Sevdamın Adı İmkansızlık...
Ruh'um Sıkışmış Bu Üçgenin Arasına Dayanılmaz Acılar Çekiyor...
Umutsuzluklar Deryasın da Kaybolup Gidiyor Benliğim...
Anlıyorum Artık Bu Sevda Bitirecek Beni! 


Sevgimi Hasretimi Anlatmaya Kelime Bulamıyorum...
İsmin Geldi mi Aklıma Bütün Kelime Dağarcığımı Kaybediyorum...
Bir Kara Yel Alıp Götürüyor Bütün Bildiklerimi...
Akşam Karanlıkları Çöküyor Yüreğime...
Yolculuk Başlıyor Buz Gibi Denizlere Doğru...
Soğuk Rüzgarlar Esiyor...
Yüzüme Vurup Donduruyor Beni...

Biliyor musun?
Ne Zaman Biri Bana Canım Dese, Senin Seslenişin Kulaklarımda Çınlıyor...
İrkiliyorum...
Mutsuz musun Yine? Yine Yüreğin mi Acıyor Diye Düşünüyorum...
Ne Zaman Yalnız Birini Görsem Senin Siluetin Sanıyorum...
Ne Zaman Bir Ayak İzine Takılsa Gözlerim,
Yüreğime Geldiğin Günler de Bıraktığın Ayak İzleri Aklıma Geliyor...
Ürperiyorum...


Hala Terk Ettiğin Gibiyim...
Hasretinle Aynı Yerde Beklemekteyim...
Her Gün Bir Önceki Gün ve Gece Gibi Seni Bekleyerek Geçecek Günlerim...
Bu Belki de Bir Ömür Boyu Devam Edecek...
Sen Gelmeyeceksin Biliyorum Ama, Sen Bir Ömür Gelmesen Bile Ben Seni Yüreğinin Kapısında Bekleyeceğim...!!!


Susarım, Gülümserim Ve Son Bir Şey Söylerim!
Benim Hiç Geçmedi Seni Seven Halim...!!!
Ben Sadece Dip Not Olarak Kalıyorum Hayatında...
Beni Hiç Sevme!
Ama Ne Olur Unutma!


Bazı Aşk'lar Vardır Kendine Bedel İster...
Ödedim!
Bazı Aşk'lar Vardır Acıtır...
Acıdım!
Bazı Aşk'lar Vardır Kimsesiz Bırakır İnsanı...

Kaldım!
Bazı Aşk'lar Vardır Yokluğa Gebedir...
Ne Zamanı Vardır, Ne Saati...
Ne Günü, Ne Gecesi...
Mahrumdur...
Zamansızdır...
Zordur...
Keskindir...
Sivridir... 
Acısı da Çoktur, Duygusu da...


Hayat Bu İşte!
Kimileri Vardır Mutluluk Denizinde Yüzerler...
Kimileri de Vardır Yalnızlık ve Mutsuzluk Çukurunda Çürürler...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.