13 Ocak 2017 Cuma

Yarında Sana Uyanacak Sabahlarım...

Yine Gece Sensiz ve Sessiz... 
Sen Kokuyor Caddeler, 
Sen Kokuyor Gökyüzü,
Gece Sen Kokuyor,
Mevsim Sen...
Sen Kokuyor Ellerim, 
Sen Kokuyor Sözlerim,
En Çokta Yüreğim Sen Kokuyor...
Gecemde Sesini Duyuyorum...
Hayal Edebildiğim Kadar Yanında Oluyorum... 
Seninle Hiç Bilmediğim Yollarda Yürüyüp,
Gözlerimden Süzülen Yaşları Siliyorum...
Özlem Dolarcasına Ellerini Tutuyorum...
Gecemde Sen Var,
Görmeden, 
Dokunmadan Sevmek Var...
Ama Sen Çoktan Uyumuşsundur, 
Uykuya Hasret Şehir Gibi,
Bir Şiir Gibi...
Bil ki Benim Gönlüm,
Hayallerim Senden Yana...
Cismim Senden Uzak Olsada, 
Tenim Sana Hasret Kalsa da, 
Ruhum Seninle,
Gönlüm Seninle...
Yarında Sana Uyanacak Sabahlarım... 
Her Akşam Sana Yağacak Yağmurlarım... 
Her Mevsim Sana Birikecek Yüreğim... 
Özlemlerim Sana Yankılanacak...
Senle Aynı Havayı Soluyup,
Aynı Gökyüzüne Bakacağım... 
Aynı Umutları Taşıyıp,
Aynı Hayalleri Örteceğim Üzerime... 
Aynı Şarkıları Dinleyip, 
Aynı Şiirlerde Hüzünleneceğim... 
Öyle Sessiz, 
Öyle Sensiz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.