25 Ocak 2017 Çarşamba

Artık Üzülmüyorum, Çünkü Boş Değil Hayatım...

Bir Şey Var Anlatması Çok Güç, 
Boğazım Düğüm Düğüm...
Yanaklarımdan Süzülüp Gitme Diye,
Tutuyorum Kendimi,
Ağlamıyorum Yine... 

Hani Ordan Oraya Uçuşan,
Dalından Kopmuş 
Kuru Yapraklarlar Olur Ya?
Ben O Yaprakların Biriyim Sanki...
Şiirler mi Beni Yazıyor,
Yoksa Ben mi Şiirleri?
Gözlerimden Akıttığım Yaşlar Acıdan mı, 
Yoksa Çaresizlikten mi?
Anlayamadım Bunca Sene... 
Ya da Bilmiyorum 
Anlamak İstemedim Belki de... 

Ben Her Sabah Yaşama Senle Başlar, 
Senle Bitirirdim Karanlık Çökünce, 
Gecelerim Dört Duvar Arasında, 
Sensizlik Dolu Olsa da, 
Bırakırdım Kendimi Karanlık Gecelere... 
Yokluğunda Acı Çeksem de, 
Ben Yine de Seninle Açardım Gözlerimi, 
Her Gün Yine,
Yeni,
Yeniden Başlayan Sensiz Güne...
Güneş Her Sabah, 
Seninle Doğardı Gözlerime... 
Dudaklarımdan Dökülürdü Hasret ve Sevda Yüklü Adın... 

Hep Bir El İstedim Tutunabileceğim,
Bir Gülümseme, Yüreğimi Isıtabileceğim...
Ben Sevmek,
Sevilmek İstedim Aslında; 
Bazen Sessizce,
Bazen Asice...
O Kadar Hasretim ki Gözlerimle Gülmelere, 
Sevinçlere, 
Ama Bak,
Sadece Sensizliğin Gözyaşları Var Ellerimde...
Birde Akan Damlaları Var Acı İle Bakan Gözlerimde....

Yutkunmak Zorunda Kalışlarımın Acısını Kaldıramaz Oldum, 
Gözyaşların Deme Bana,
Gözyaşlarım Bile Yetmiyor Bu Çileye... 
Dilime Söyletmiyorum Kalbimdekileri...
Aşk'a Dair Güzel Mısralar da Yazamıyorum...
Güzel Şeyler Dökülmüyor Ruhumdan, 
Kaybettim Güzel Olan Herşeyimi; 
Ümitlerimi,
Güvenimi,
Hislerimi 
Hayallerimi.... 
Aşk Hakkın da Hiç Bir Şey Yazmak İstemiyorum,
Aşka İnanmakta,
Aşka Dair,
Yani Sana Dair Hayal Kurmakta...
Öyle bıkmışım ki Yok Olup Gitmelerinden 
Öyle Yorulmuşum ki
Sana Olan Bitimsiz Sevdamı Anlatmaktan,
Yüreğimde Aşkını Taşımaktan...

Anladım Çok Geç Olsa da Hayatında Olmayacağımı 
Yarınlarında Varolmayacağımı,
Çünkü Sen Çoktan Çizmişsin Üzerimi,
Dününde, 
Geçmişine Kalmışım Ben, 
Karar Çoktan Verilmiş, 
Hükümüm Daha En Baştan Kesilmiş...

Artık Üzülmüyorum, 
Çünkü Boş Değil Hayatım...
Sen Varsın, 
Senle Dolu Her Yanım... 
Gecelerimde İşkence Değil... 
Bir Türlü Uyuyamasamda... 
Umrumda da Değil Ömrümün Ne Kadar Kaldığı...
Belki Bir Gün, 
Belki Bir Saat, 
Belkide Bir Dakika, 
Gerçekten Önemli Değil,
Çünkü Hiç Kalıyor Sensiz Geçen Ömrüm, 
Senle Geçecek Ömrümün Yanında...
Dünyaya Merhaba Dediğim Günü Hatırlamıyorum, 
Ama Elveda Derken Sen Olacaksın Yanımda...
Ellerini Tutup, 
Gözlerine Bakmasam da, 
Seni Sevdiğimi Haykıracağım Sen Beni Duymasan da... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.