28 Ocak 2017 Cumartesi

Sormayın İşte Bana Neyin Var Diye...!

Mesafeler Hatırlattı Yine Onu Ne Çok Sevdiğim... 
Özlemler Büyüdü İçimde... 
Umutlarım Tükenmeye Yüz Tutmuş Olsa da, 
Gözlerim Yollarda Kalsa da,
Kabuk Bağladığını Zannettiğim Yaralarım Var,
İçime Sızıları Akan,
Birde Umudum Elimden Alınmış
Gülüşüm Silinmiş Gözlerimden...
Yalancı Gülüşler Terk Etmiş Dudaklarımı... 
"Neyin Var?" Diyenlere 
"Hiç Bir Şeyim Yok" Diyorum
Birde Masum Bir Yalan İliştirip Yanına, 
"İyiyim" Diyorum...

Sormayın İşte Bana Neyin Var Diye,
Vardır Elbet Her İnsanın İstemeyerek de Olsa Yüreğine Gömdüğü...
Sen Izdırap Veren Düşünceler İçinde Kıvranırken,
Pusuda Bekleyen Gözyaşlarını Sana Hiç Azat Ettirmeyen...
Ve Onu Atmaya Uğraştıkça Zihninden,
Daha Çok Beynine Yerleşen...
Vardır İşte Koşarak Uzaklaşmak İstese de Acılardan,
Olduğu Yere Çakılı Kalmaya Mecbur Bırakan... 
Sormayın İşte Bana Neyin Var Diye,
Gözlerim Anlatmıyor mu Çektiğim Acıyı...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.