2 Ocak 2017 Pazartesi

Vardır bir nedeni

Senden uzakta,
Sensiz,
Sessiz,
Yeni bir gece... 
Eski bir dün var karşımda... 
Yıllanmış bir hüzün saklı gözlerimde... 
Mavisi solgun bu gece de düşlerimin...
Gün boyunca güneş üşütmüş,
Yorgun düşürmüş...
Nefes almak hiç yorar mı insanı?
Yoruyor İşte...!
Bana sorular sorma artık...
Bir anlam arama sözlerimde... 
Seni uzaktan seyretmek zor geliyor artık bana… 
Aramızdaki mesafeleri arttırmak, 
Kaçmak,
Saklanmak,
Sana en yakınken elden de öte el olmak,
Bir daha tanışmayacak kadar yabancı kalmak zor geliyor...
Bana senin şehrinden bahsedildiğinde, 
O şehrin adı ''sen'' oluyorsa, 
Canım acıyor,
İçimi bir burukluk kaplıyorsa,
Buğulanıyorsa gözlerim,
Sana söylenecek o kadar çok şeyim varken 
Sana susmam gerekiyorsa,
Yanında olmak,
Ellerini tutmak istiyorsam,
Daha fazla özlüyorsam seni,
Daha fazla istiyorsam yanıbaşımda, 
Sen uzaklaştıkça ben eksiliyorsam,
Sen uzaklaştıkça ben ağlıyorsam,
Gecenin bir vakti çınlıyorsa kulakların... 
Vardır bir nedeni...!

Şadiye Berber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.