20 Ocak 2017 Cuma

Biliyorum Sen de Ben Gibisin...

Yorgun Düşler İçinde Uyandım Yine Sabaha... 
Aynadaki Yüzüme Bakıp Bu Ben miyim Dercesine... 
Ne Oldu Bugün Bilemiyorum...
Tanımıyorum Kendimi, 
Tanıyamıyorum...
Yüreğimin Sesi Yükseldikçe Biçare Kalıyorum... 
Öylesine Tütüyorsun ki Gözlerimde, 
Dindiremiyorum Hasretini Yüreğimde... 
Rüzgarlar Sensiz Esiyor Gönlümün Dehlizlerinde,
Kara, 
Kapkara Bulutlar Dolaşıyor Gönül Şehrimin Semalarında... 
Sessiz Çığlıklar Yankılanırken Beynimde,
Uzaklığın Büyüyor Gözbebeklerimde...
Duygularım Yoğun mu Yoğun,
Duygusallığım Dorukta Bugün... 
En Derin Acılarla Sızlıyor Yüreğim... 

Ben ki, Hep Özlemleri Ortaya Döktüm Yüreğimden... 
Güneş Batarken,
Gün Dönerken,
Geri Dönmeyişlerini Ezberlettim Yüreğime,
Ama Dönülmeyen Yollarda Hep Seni Gözledim... 
Öylesine Seninle Doluyken Bu Yürek, 
Öylesine Sen Olmuşken,
Söyleyememenin Acısı Kanatıyor İçimi...

Ben Seni Hep Sen Olarak Bende Yaşadım... 
Silemedim Senden Kalan İzleri,
Silmek İstemedim... 
Uzakların Soğuğunda Hep Seni Özledim,
Hep Seni Aradım... 
Çıkmazlarda, 
Kör Kuyularda Kaldım.. 

Bitsin Dedim Böylesine Yok Oluşlar... 
Çareler Ürettim...
Olmazlara Sımsıkı Sarılıp, 
Beni Mahkum Ettim Sensizliğe...
Oysa Prangalı Mahkumundum..
Her Sensizliğine Uyanışımda Bunu Anladım,
Ama İnkarla Kalkıştım... 

İnan Kendimle Başedemiyorum... 
Umarsızca Direniyor Bana, 
Ama Sessizce Çağlıyor Kanayan Yüreğimdeki Nehirler... 
Sensizliğe Ağlıyor Hücrelerimdeki Seviler... 
Hiç Duymadığım Hasret Şarkılarını, 
Çaresizliğin Sesiyle Söylüyor Yüreğimdeki Sen... 

Bu Nasıl Bir Bilmecedir ki Bir Türlü Çözemedim...
Sigaram Gibi Dudaklarımda Oldun...
Hayallerini Kurdum...
Çözemedim Gerçekten... 
Söyle, Ben mi Yanlışım Sen mi? 
Söylesene, Hata Nerede? 
Oysa Ben Bir Tek Ruhunu İstemiştim, 
Bedenini Değil... 
Gönül Sayfamda Sadece Sana Yer Vermiştim...
Sana Yazmıştım Şiirlerimi, Bilerek, 
İsteyerek...

Biliyorum,
Sende Benim Gibi Yorgunsun, 
Benim Gibi Kırgın, 
Benim Gibi Dargınsın Aşk'a... 
Seninde Umutları Bitmiş,
Heveslerin Gitmiş,
Hayallerin Yitmiş,
Biliyorum, 
Senin de Dudakların Titriyor,
Kirpiklerin Islanıyor...
Ellerinle Konuşuyorsun, 
Yenik Bir Sevgiye Tutunarak... 

Biliyorum Senin de Kanıyor Yüreğin... 
Biliyorum Sen de Ben Gibisin.. 
Sen de Yarım Kalmışlıklarınla Kendini Yaşıyorsun... 
Başlamadan Biten Tutkulu Gecelerin Nöbetini Tutuyorsun... 
Alev Alev Yakıyorsun Hücrelerini... 
Biliyorum Sende Benim Gibisin... 
Bir Yanın Delice Akan Irmak,
Diğer Yanın Durgun Göl... 
Bir Yanında Çöl Sıcağı Hüküm Sürüyor,
Diğer Yanında Kış Ayazı...
Biliyorum, Bir Yanın Uçsuz Deniz,
Diğer Yanın Derin Uçurum...
Bir Yanın Aşk Çağrısı Yapıyor,
Diğer yanında Derin Kurşun Yarası... 

Eğer Bir Gün; 
Bir Gün Yeniden Sevdalı Yüreğime Dönmek İstersen, 
Can Koyarım Yoluna...
Eğer Bir Gün Umut Yeşerirse Bir Kez Daha, 
Aşk Olursan Hayatıma, 
Koşar Adımlarla Geçerim Tüm Engelleri... 
Dinlemem Kimseleri,  
Kırarım Esaret Zincirlerini...
Çünkü Sensin Sensizliğimde Yaşadığım... 
Benliğimde Taşıdığım... 
Sensin Gönlümdeki Arayışım... 
Sevdim Seni, 
Ötesi Yok...! 
Benliğimde Bütünleştirdim... 
Kimliğimle Özdeşleştirdim...
Kelimeleri İmkansızlarda Birleştirdim.. 
Seni Bende, 
Seni Tende, 
Rağmenleriyle Sevdim... 
Amaç; Birlikte Yakalamak Gökkuşağını, 
Doyumsuz Sevilere Ulaşmak.. 
Gelmen Acılarımın Sonu Olur, 
İlacı Olur Çaresiz Dertlerimin... 
Yüreğimin Sesi, 
Son Nefesim, 
Suskunluğum, 
Vazgeçilmez Tutkum, 
Gecelerdeki Vurgunluğum, 
Dağınık Kafamda Hayallerini Kurduğum, 
Hasretine Yandığım, 
Anılarımda Sakladığım,
Sürgününü Yaşadığım, 
Neredesin? 
Gel...! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.