9 Ocak 2017 Pazartesi

Boş ver

Dünden farksız bu gecemde, 
Gecede hüzün karası, 
Yıldızlar solgun,
Yine sana yıkılıyor gönlümün kapıları, 
Sana yazılıyor dilimin hitapsız mısraları...
Kalpten gözlere bir yol vardır ya?
O yollar bir senin için sevdaya geçit veriyor...
Dudaklarımdaki tebessümün kıvrımları, 
Söylediğim şarkıların adı sen oluyor... 
Belki bu yüzden kalbimin ağrısı... 
Yüreğimin bir kuş gibi çarpınması...
Kelimelerimin düğümlenmesi... 
Bitmeyen gecelerim, 
Olmayan sabahlarım,
Gözüme girmeyen uykularım,
İçine düştüğüm sessizlik, 
Sessizliğimdeki çığlık... 
Yılgınım, 
Yorgunum, 
Bir o kadarda geçmişinde kalanım ama,
Merak etme nefes alıyorum,
Kalbimde atıyor, 
Uyuyor 
Hatta yemek bile yiyorum, 
Ama ben hayatı değil hayat beni yaşıyor... 
Şimdi söylesem seni sevdiğimi, 
Yer yerinden oynar biliyorum... 
Şimdi seni sevdiğimi söylesem, 
Boş ver.... 
Susuyorum...! 
Şimdi uyumalıyım, 
Seni atıp benliğimden, 
Silip gözlerimden, 
Bu yorgun bedenimi uyutmalıyım...! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.