10 Ocak 2017 Salı

İyi değilim

Hep "İyi misin" diye sorardın ya;
İyi değilim...
Kimliğim yok bu günlerde...
Kimliksizim...!
Yarınlarda olma hevesim yok,
Bugünümü dünümden habersiz...

Ellerim aşka bulanık,
Susuyorum hasrete,
Sevgiye,
Aşka...
Ve sustuklarımdan ortaya çıkan kelimelerle şiirler yazıyorum... 
Kimi zaman hayalinin koynunda girip ağlıyorum. 
Kimi zaman ne kadar aşk şiiri yazmışsam
Hepsini sandığıma kaldırıyorum...
Bazen aldırışlarıma bile aldırmıyorum,
Bazen hayallerimi kurmuyorum...
Gündüzleri penceremi kapatıp,
Geceleri açıyorum...
Yüzümü sorma...!
Aynayla arası bir hayli açık... 
Kimsenin bilmediği bir şarkıda arar mı insan sevdiğini?
Ben arıyorum...
Yaşıyorum işte senden kalan bir kaç resim,
Bir kaç şiir arasında...
Hüzünlü damlalar,
Solgun hazanlar,
Hasretimsi geceler gibiyim...
Sevda solgunuyum işte...!
Dedim ya iyi değilim,
Hemde hiç iyi değilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.