19 Ocak 2017 Perşembe

Özledim İşte...

Sensiz bir gün daha geçti ömrümden... 
Yüreğim suskun... 
Bedenim bitkin... 
Bitmek bilmeyen zifiri karanlık ruhum...
Bu günüm yok, 
Geleceğim kayıp... 
Umut yok, 
Çare yok...
Bir eksiklik,
Bir boşluk,
Senden sonram yok... 
Gülmek yok, 
Aşk yok, 
Sevmek yok...
Seni özlemenin çaresizliğindeyim, 
Sensizliğe mahkum edilmenin... 
Bilsen öyle ihtiyacım var ki sana, 
Sesine,
Yüreğimi aydınlatan gözlerine...
Ben senden hiç ayrılmadım ki,
Hep seni yaşadım, 
Gecenin karanlık kollarında sen vardın hep aklımda... 
Ben yalnız değildim ki,
Hep sen vardın... 
Varlığını hissedebiliyorum ama, 
Yetmiyor ki hissedebilmek seni... 
Özledim...
Seni,
Gülüşünü,
Sesini, 
Kokunu çok özledim... 
Özledim işte seni...
Seni çok özledim... 
Seni çok özledim…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.