26 Ocak 2017 Perşembe

Gözüm Yoktu Fazlasında, Canında Olmak Yeterdi Bana...

Vakit Zemheri, 
Kar Taneleri Ellerimde...
Yine Sen Akıyorsun Hayallerimin,
Düşlerimin,
Anılarımın Tam Orta Yerine...
"Seviliyorsun" Desem İçime Akıyorsun,
"Tamam Bitti" Desem Ruhuma Göz Kırpıyorsun... 
Kitlenmiş Dilimde Yüreğimin Ateşi, 
Yürek Kalemlerimin Hiçbirinin Mürekkebi Seni Anlatmaya Yetmiyor...
Ne Kadar Silsem de Yazdıklarımı,
Bir Sonraki Şiirin Seni Anlatmaya Gücü Yetmiyor...
Nicedir Susamışım Sana...
Belki Ömür Boyu, 
Belki Yıllarca... 
Kokun Sinerken Varlığıma,
Adını Anıyorum Çığlıklarımla... 
Çok Şey İstemedim ki Senden, 
Gözüm Yoktu Fazlasında... 
Canında, 
Kanında, 
Dilinde Olmak Yeterdi Bana... 
Biliyorum,
Ne Ben Anlatabilirim İçimdeki Sensizliği,
Nede Sen Anlayabilirsin Anlatamadıklarımı...
Sensiz Günlerin Telafisi Yok...
Takvim Yaprakları Savrulmuş Dünyamda... 
Biliyorum Bana Ait Olmadığını... 
Bir Varmış Bir Yokmuş Gibi, 
Yarınlara Düşler Kurarak,
Yarınsız Yaşıyorum Sevgini... 

Seni Daha Önceleri Tanımak İsterdim...
Farklı Zamanlarda,
Farklı Şekillerde...
Kapılmayı İsterdim Gözlerinin Hapsine... 
Yüreğimde Sessiz Duran, 
Kimselere Söylenmemiş, 
Anlatılmamış Sevda Sözlerini Sana Haykırmak İsterdim...
El Ele Dolaşırken,
Kulaklarına Aşk'ı Fısıldamak,
Sana Dokunmak,
Sarılmak, 
Seni İçimde Bulmak,
Ve Yanmak İsterdim… 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.