3 Ocak 2017 Salı

Bizsiz, sevgisiz nice yıllara

Ellerinsiz, 
Gözlerinsiz geçen koskoca ömür...
Sensiz kaldığım o günlerin geceleri dile gelse de bi anlatsa, 
Yaşadığım sonsuz ızdırabı... 
Benim umutlarım vardı sevdana dair biz tadında...
Benim düşlerim vardı yarınlarıma dair sen tadında... 
Sensiz kaldığım her günümde bir yıldız kayardı gönlümden...
En kolay yerinden yakaladım derken sevdanı, 
Sen en zor halinle gelmişsin meğer bana... 
En uzak gülüşlerinle,
En uzak sevişlerinle gelmişsin... 
Ben aşığım dedikçe 
Sen hep gülmüşsün...
Yoksun artık...!
İzi kalmadı gülüşlerinin... 
Sildim adını hüzünlerimden... 
Bir gönlümde kaldı resmin,
Bir dilimde kaldı ismin... 
Yoksun artık...!
Unutulmuş bir gül kokususun, 
Duyulmamış bir ses, 
Görülmemiş bir renk...
Nefret etme benden sakın...!
Zaman kendiyle beraber sardı çoktan yaralarımı, 
Ben çoktan unuttum bize dair tüm yaşanmışlıkları... 
Bak aklıma geldin az önce, 
Hiç yazasım gelmedi sana dair sevda şiirleri... 
Öyle eskisi gibi gözlerim de dolmadı... 
Hele içimin yanması hiç kalmadı...
Yüreğimde mutlu olmanı isteyecek kadar,
Bir başkasıyla sana mutlu ol diyecek kadar yok saydım ölümsüz aşkını...
Gözlerim bak, 
Ağlamıyor artık... 
Alıştı çoktan gülmelere...
Bizsiz, 
Sevgisiz nice yıllara...!!! 

Şadiye Berber



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.