24 Ocak 2017 Salı

Bende Sana Dair Hiç Bir Şey Değişmedi...

Zaman Akıp Gitse de,
Bende Sana Dair Hiç Bir Şey Değişmedi...
Sadece Duygularım Birbirine Girmiş Yokluğunda... 
Yüzümde İlginç Bir Tebessüm, 
Yüreğimde Sadece Kırgınlık Var,
O da Geçer Zamanla... 

Ürkütmesin Seni Sessizliğimin Sesli Çığlıkları, 
Gölgem Her Daim Yakınında, 
Uyuduğun Gecelerde Uzanıp Ellerini Tutacak Kadar Baş Ucundayım... 
Korkma...
Sakın Korkma,
Zarar Gelmez Benden Sana... 
Bu Deli Sevdalın,
Geceler Boyu Sensizliğe, 
Yılmadan,
Yorulmadan Katlanır...
Sen Gönlünü Rahat Tut...  
Takma Sakın Beni Kafana...
Düşünme,
Bunalma,
Sen Haketmiyosun Üzgün Bakışları... 
Ben Haketmiyorum Hiç Bir Şeyi...
Ne Aşkı,
Ne Sevgiyi,
Ne Mutluluğu,
Ne de Seni... 
Takma Sakın Beni Kafana...
Düşünme,
Bunalma, 
Alışkınım Ben Yaşadığım Bu Hayata...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.