10 Ocak 2017 Salı

Şehir yine sen kokuyor

Kelimeler bazı şeyleri anlatır,
Ama her şeyi yaşatmaz....
Bazen ben bile yabancı olurken kendime,
Sana nasıl anlatırım ki beni?
Bu gece çok daha bir başka susuşum, 
Ne kadar suskunluk varsa içime gömmüşüm...
Oysa kimse bilmiyor
Her susuşum da iki kat daha fazla ölmüşüm...
Bu gece bir başka bakıyor gözlerim...
Bir başka soluyorum havayı...
Sana gidiyor tüm sokaklar,
Caddeler,
Yollar...
Her şey sen oluyor,
Evren seni duyuyor...
Gözbebeklerimde oturuyorsun...
Kalemler tüketmek istiyorum senin için...
Mesafeleri kaldırmak aramızdan...
Aklımdasın...
Gönlümde...
Ruhumda...
Sen benim canımdasın...
Damarlarımda ki kanda,
Geceleri rüyamda...
Sen varsın yağan her yağmur damlasında,
Özlem dolu hüzünlü şarkılarda,
Baktığım her noktada,
Aldığım her nefeste...
Yazılan aşk hikayelerinde sen varsın...
Bir nefes gibisin bana,
Her içime çektiğimde beni yaşatan...
Bak...!
Şehir yine sen kokuyor....
Buram buram hasret...
Buram buram sensizlik...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.