17 Ocak 2017 Salı

Ben Ne Anlarım Yüreğimi Konuşturmaktan...!

Aşk mı?
Ben Kimim ki? 
Ben Ne Anlarım Yüreğimi Konuşturmaktan... 
Ne Anlarım ki; İçimdekileri Yazmaktan...! 

Boğazımda Düğüm Düğüm Hüzün, 
Yutkunamıyorum... 
Kendime Bile Hükümsüzüm... 
Ellerimden Daha Yorgun Yüreğim... 
Akşamın Sabaha Yüklediği,
En Ağır Yük Anlaşılamamış Duygularım... 
Gecenin Karanlığına Direnmekten Yorgun Gözkapaklarım...
Dile Getiremeyişime Yanıyorum Sevgilerimi... 
Ellerim Ürkek Artık Uzanıp Tutmalara...
En Koyu Issızlıklara Bırakıp Gidişini Kutluyor Bu Gecede Sensizliğim...
Son Kez Şerefine Yazıyorum Sensizliğimi Sayafalar Dolusu, 
Hiç Okumayacağını Bile Bile...
Yüreğimdeki Bütün Kalemleri Topladım, 
Sana Yazmayacaklar Artık.. 
Sana Dair Anılarımı Usul Usul Kaldırdım...
Griye Boyadım... 
İçimde Yaktım Sevgimin Yapraklarını...
Yüreğinden Taşınıyorum Bu Akşam... 
Adresi Belli Olmayan Yokluklara Yol Alıyor Adımlarım... 
Kifayetsiz Kelimeleri Siliyorum İçimde Sana Dair... 
Senli Anıları Toplayıp Beynimin Ortasına Bir Kibrit Çakıyorum... 
Anlasana...! 
Saatim Vustlata Az Var Şimdi...
Işıksız, 
Koyu Karanlık Öteler... 
Yorgunum...
Anlasana...! 
Yürümekten Değil,
Menzilsizlikten Tükenmişliğim... 
Anlasana...! 
Sonuca Geldim...  
Yokum Sende Ben, 
Hiç Olmadım... 
Öyle Çok Yapılası Şey Var ki Şimdi Yüreğimde 
Kolay Değil Bir Enkazı Onarmak... 
Simsiyah Olmuş Bir Yüreği Gökkuşağının Renklerine Boyamak... 


Mutlu musun?
Yokum Artık...! 
Hiç Olmadığım Gibi Yok Ettim Kendimi Sende... 
Sessiz Sedasız Geldin... 
Bir Enkaza Koyup Gittin.. 
Mutlu musun? 
Sevgimi Sorguladın,
Kırdın Kalemi.... 
Ya Yüreğimi? 
Mutlu musun? 
Oysa Ben Bende Yaşa İstedim 
Sen Olmasanda Sensizliği Sevmiştim... 
Bir Şey İstemedim,
Beklemedim... 
Çok mu Sustum Diyorum Kendime Şimdi 
Ya da Çok mu Sağır Oldum? 
Çok mu Kör? 
Nerde Hata Ettim? 
Çok mu Bekledim Seni? 
Çok mu Tükettim Yoksa Hiç Olmadığın Halde? 
Senin İstediğin Gibiyim Artık Bak...! 
Eserini İyi İzle... 
Bak Yokum Artık... 
Gittim... 
Gelmiyeceğim Bir Daha,
Bekleme...! 


Şimdi Nasıl İnandırırım ki Seni Unuttuğumu Kendime... 
Sana Yazılmış Bunca Şiir,
Bunca Gözyaşı Varken Nasıl Barışırım Yastığımla, 
Yokluğun İiçimdeyken... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.