13 Ocak 2017 Cuma

Ne Çok Olmuş Sana Susalı...

Sana Gelmiştim, 
Sonbaharın Bittiği,
Yağmurların Avuçlarıma Düştüğü Bir Kasım Sabahı... 
Sana Aşk Demiştim,
İçimin Bilinmeyenleriyle Sende Kaybolmuştum... 
Sen Ellerimi Tuttuğun Zaman, 
Ben Bir Kuş Gibi Havalanıp,
Gülüşlerinde Yuva Kurmuştum… 
Gözlerime Baktığın Zaman, 
Soluk Soluğa Sevdaya Yol Almış,
Gözlerine Tutunmuştum...
Güldüğün Zaman,
En Güzel Renklerimi Sana Sunmuştum...
Başımı Omzuna Yasladığın Zaman, 
Senin Gülen Yüzün Olmuştum... 
Sen Gittin,
Sevdiğim Her Şeyi Götürdün...
Gecelerimi,
Geceleri Kurduğum Hayallerimi,
Hayalini Kurduğum Geleceği,
Gelecek Olan Sabahlarımı... 
Senin Olan Her Şeyi Aldın...
Sevgini,
Yüreğini,
Sesini,
Gözlerini, 
Getirdiğin Ne Varsa Götürdün Hepsini... 
Sen Beni Ellerinden, 
Gözlerinden,
Omzundan Düşürdün...
Sen Bana Gelmiş miydin, 
Yoksa Gelirken Gidiyor muydun? 
Hatırlamıyorum...
Çünkü Seni Sevmek Beni Çok Yormuş...
Herşey Yolunda Merak Etme...! 
Bıraktığın Gibiyim... 
Yüreğim Yamalı,
Dermansız Dizlerim...
Hiçbir Yere Gidemiyorum, 
Zaten Gitmekte İstemiyorum... 
Aynada Gördüğüm Suret Bana Ait Değil Artık, 
Issız Bir Sokak Gibiyim,
Ve Bitkin Bir Kadın...
Kurduğum Küçük Dünyamda,
Sen Bilmesen de Varlığını Yaşatıyorum…
Evet, Kabullenmek Zor, 
Seni Kesip Atmak İmkansız... 
Evet, Seni Yaşadım Sensizliklerde... 
Sessiz Sessiz Sevdim, 
Sessiz Sessiz Ağladım...
Kendimden Başka Kimseye Zarar Vermeden 
Yaşadım Sensizliği En Dip Yanlızlarda... 
Evet, Zaman İlaçtı Belki Yaralarıma, 
Zamanı İlaç Diye Kullandım Ama,
Yaralarımdan da Asla Vazgeçmedim... 
Bana Senden Kalan Hiç Bir Emanete İhanet Etmedim...
Şimdilik En İyi Dostu Sigara Nefesimin... 
Kalbimin En Büyük Sırdaşı Sensizliğim...  
Bedenimdeki En Büyük Sıcaklık Ellerimdeki Karanlık...  
Şimdi Seviyor musun Hala Diye Sorma Bana,
Tekrar Gelir misin Diye Sorma,
Bildiğim Tek Şey Varsa, 
O da Sana Elveda Diyemeyeceğimdir...
______________________________

Ne Çok Olmuş Sana Susalı...
Onca Sene Sen Yerine Sensizlikle Yaşayalı... 
Çok Olmuş Seni Anlatırken Yaşamayalı... 
Gözün Gözüme,
Sesin Kulağıma Değmeyeli...
Senden Sonra Günüme Heyecan Katamıyorum, 
Bir Sevgilinin Gözlerinde Üşüyemiyorum... 
Seni Bekliyorum Hep Sensizliğe İnat...
Sadece Seni Seviyorum...
Ama Ne Kadar Uğraşsam da,
Hiçbir Cümlemin Sonu "Biz"le Bitirememiyorum… 
Sonrası mı?
Can Yakıcı, 
Sensizlik işte…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.