21 Ocak 2017 Cumartesi

Var mısın Yarınlı Zamanlara?

Kimseye Görünmüyor Sensizliğim...
Kimse Bilmiyor Beni...
Her Şey Kırık Dökük,
Yorgun Kalbimde Çarpıntı, 
Gözlerim Buğulu...
Umutlarım, 
Düşlerim Donmuş... 

Tutukluyum Gittiğin Günden Beri Bu Aşkın Zindanlarında.... 
Ne Kalem Ne de Kağıt Yetmez ki Yüreğimin Çığlığını Sana Duyurmaya... 
Nasıl Anlatayım, 
Nasıl Anlarsın? 
Yıktığın Hayallerimi Boş Bir Çerçeveye Astığımı...
Sevda Rüzgarıyla Savrulup,
Sensizlik Çöllerinde Çatlayan Dudaklarla Adını Sayıkladığımı...
Gökyüzümü Zifiri Karanlıkların Kapladığını...
Yüreğime Bir Zindan Yalnızlığı Çöktüğünü... 
Kelimelerimin Öksüz Kaldığını...
Vahalarımın Çöl Olduğunu... 
Kalemimin Sustuğunu...
Ruhumun Boğulduğunu...
Mevsimlerime Hazanların Çöktüğünü...
Düşlerimin Kabus Olduğunu... 
Boynu Bükük Ortalarda Kalakaldığımı...
Senin Şehrine Ne Zaman Yağmur Yağsa Burada Islandığımı...
Ne Zaman Sana Koşmayı Kalkışsam,
Sana Akmak İstesem Aramıza Bir Set Çektiğini...
Sen Benden Kaçarken Ben Senin Yokuşlarına Tırmandığımı...
Soğuğunda Üşüdüğümü...
Yalnızlıklarında Buz Kestiğimi... 
Ama Sen Bilmedin, 
Aslında Bilmek İstemedin 
Çünkü Ben Sana
Hep İkindi Vaktiydim Sıcaktan Bunaldığında Serinlediğin,
Dargın Umutlarını Seslendirebildiğin...

Şimdi Sana Desem ki; Sen Susuz Çöllerde Yanıp Tutuşan Mecnun Ol, 
Ben Yağmur Olup Islatayım Seni İliklerine Kadar...
Şimdi Sana Desem ki;
Sen Pencerenden Bakıp Uzaklara Hayeller Kur, 
Ben Usulca, 
Yavaş Yavaş Gelip Yanına Sokulayım,
Aşk Olup İçine  Gireyim... 
Dokunyım Sana Sen Gibi... 
Damla Damla Yüreğine Akayım...
Şimdi Sana Desem ki;
Kıralım Zincirleri 
Gözlerimiz Ağlamayı Unutsun,
Dillerimiz Hasret Şarkılarını,
Yüreklerimiz Ayrılığın Yangınını... 
Var mısın Yarınlı Zamanlara?
Açalım mı Yüreklerimizi?
Ama Bir Gün,
Ama Bin Yıl...! 
Var mısın? 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.