20 Ocak 2017 Cuma

Seni Yazmak Diyorum...

Sensiz ve Sakin Bir Köşe… 
Gözlerim Kapalı, Seni Düşünüyorum... 
Seninle Geçen Günüm Geçiyor Gözlerimin Önünden… 
Gözyaşları Gözpınarlarımdan Süzülüp, 
Yanaklarımı Islatıyor... 
Gözlerimdeki Yaş Sessizce Gönlüme Damlıyor... 
Damarlarımda Oluk Oluk Dolaşan,
Yüreğimi Acımasızca Acıtan,
Gözpınarlarımı Yakan, 
Beni İçin İçin Ağlatan Senin Hasretin... 
Zaman Geçmek Bilmiyor... 
Gün müdür, 
Gece midir? 
Zaman İçimde Kaybolmuş...
Ben İse Zaman İçinde Yok Olmuşum...
Ruh Gibiyim,
Amaçsız Savrulan Güz Yaprakları Gibi...
Bedelini Ödediğim Sevdamın Çıkmazındayım Şimdi...
Seni Soluyorum Nefes Nefes...
Susuzluğum Sanaymış Anlıyorum...
Ne Seninle, 
Ne de Sensiz Olamıyorum... 
Bazen Bir Dize Takılıyor Dilime,
Bazen Bir Kelime.. 
Seni Anlatıyorum Anlatabildiğimce... 

Sen,
Aşkımın Tek Sahibi...
Vazgeçilmezim... 
Tüm Benliğim...
Düşüncelerim...
Ruhum...
Şiirlerimde 
Aldığım Nefesim...
Kıpır Kıpır Duygularım...
Yüreğimin Derinlikleri...
Hesapsız Yaşadığım Sevdam...!
Seni Yazmak Diyorum,
Seni Anlatmak; Cam Kırıklarında Çıplak Ayaklarımla Yürümek Gibi...
Uçsuz Bucaksız Okyanusun Tam Ortasında Pusulasız Kalmam Gibi...
Seni Yazmak,
Seni Anlatmak; Yüreği Yakan Özlem Gibi,
Hasret Gibi...
Kurak Bir Temmuzda Sağanağa Tutulmamak Gibi...
Seni Yazmak,
Seni Anlatmak; Gökkuşağını Tutmak,
Gökyüzüne Hüzünden Uçurtmalar Salmak, 
Kuyruğuna Umutlar Asmak Gibi...
Seni Yazmak,
Seni Anlatmak; Hüzünlü Bir Şiirde,
Sana Gidemeyen Ayaklarıma Gözyaşı Dalgalarının Değmesi Gibi...

Nerde Olursan Ol Sadece Sen Olacaksın Aklımda...
Ömrümün Her Mevsiminde, 
Mevsimlerimin Her Ayında, 
Aylarımın Her Haftasında, 
Haftalarımın Her Gününde, 
Günlerimin Her Saatinde, 
Saatlerimin Her Dakikasında, 
Dakikalarımın Her Saniyesinde,
Yine,
Yeniden Sen Olacaksın...
Sadece Sen Olacaksın Aklımda... 
Düşünürken....
Şiir Yazarken... 
Her Mısramda, 
Her Sözümde, 
Her Hecemde, 
Her Harfimde Sen Bulunacaksın...
Ne Kadar Uzağa Gidersen Git İsmini Cismimden Ayıramayacaksın... 
Seni Zihnimden Sıyıramayacaksın...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.