23 Ocak 2017 Pazartesi

Eğer Beni Öldürmekse Niyetin....

Her Gece Uyumaya Hazırlandığımda Bu Son Şiirim Diyorum, 
Ve Ulaştığım Her Sabah Sana Yazdığım Son Şiirin Sensizliğiyle Uyanıyorum...
Çığlıklar Biriktikçe Kalemimde, 
Ruhumda Var mısın Yok musun Diye Seni Yokluyorum... 
Ya Şarkılarının Nakratlarında Arıyorum Seni,
Ya Gökkuşağının Renklerinde...
Kimi Zaman Yangın Gibi Düşüyorsun İçime,  
Kimi Zaman Deprem Gibi Sarsıyorsun... 
Kimi Zaman Ayrılık, 
Kimi Zaman Hasret, 
Kimi Zaman Özlemek Oluyorsun...
Bazen Yasaklıyorum Seni Kendime , 
Bazen Adını Sayıklıyorum...
Bazen Anlatamamak Oluyorsun Bende, 
Bazen Aklımda Tutuklu Kalıyorsun...
Sustukça Seviyorum Seni,
Sustukça İmkansızlık Damlıyor Gözlerimden... 

Eğer Beni Öldürmekse Niyetin,
Ya da Dünyayı  Zindan Etmek İstiyorsan,
Bakışlarını Kaçır Gözlerimden,
Arkanı Dönmen Yeter...! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.