6 Ocak 2017 Cuma

Söz Veriyorum

Saklandım İçime... 
Kimse Bulamaz Beni Artık... 
Kırılmak İstemiyorum, 
Acı Çekmek İstemiyorum...
Kimseyi Sevmek de İstemiyorum... 
Kalbini Alıp Gitmelerini, 
Yaralı Bir Ruhla Arkandan Bakakalmak İstemiyorum... 

Dikenli Tellere Takılı Şimdi Kalbim... 
Kurtulmak İçin Çırpındıkça Daha da Kanıyor... 
Acıyor Yüreğim,  
Her Yanı Dikenlerin Acısıyla Kanıyor... 
Ama Sen Bana Her Sabah "Sabahın Aydın"
Her Akşam "Akşamın İyi Olsun"Demesen de,
Ben Sana Her Gün "Günün Günaydın,
Akşamın İyi Olsun" Diyeceğim...
Doğacak Her Yeni Günde Yeni Bir Sen Gelecek Gözümün Önüne...
Yeniden Keşfedeceğim Seni...
Gözlerini, 
Gülüşünü...
Sabah Uykusunu Alamadan Kavuşacağım Sana...
Ve Hayalime, 
Hayallerime... 
Sen Beni En Çaresiz Anlarında Düşünmesen de,
Ben Seni En Mutlu Anlarımda Anacağım...
Sen Beni Rüyalarına Almasan da,
Ben Seni Her Uykuya Dalışlarımda Rüyalarıma Alacağım...
Sen Beni Yüreğin Avuçlarında Sevmesen de,
Ben Seni Hep Yüreğim Avuçlarımdaymış Gibi Seviyor Olacağım...
Sen Beni Hafif Sarsıntılarda Bırakıp Gitsen de,
Ben Seni Fırtınalarda Bile Terk Etmeyeceğim...

Git Artık Benden… 
Topla Pılını Pırtını, 
Kalan Aşkını da,
Sevgini Al ve Git… 
Uzaklara 
Bilmediğim, 
Tanımadığım, 
Benim Olmayan Her Yer Senin Olsun… 
Söz Veriyorum Arkandan Gelmeyeceğim… 
Söz Veriyorum, 
Senin Beni Unuttuğundan Daha Çabuk Vazgeçeceğim Senden, 
Ve Seninle İlgili Her eyden…
Git, 
Yeter ki Git Benden, 
Gerisini Ben Halledeceğim, 
Söz Veriyorum…!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.