14 Ocak 2017 Cumartesi

Sadece bir ses ver...

Dudaklarımda hafif bir tebessüm, 
Aklımda hayaller.... 
Tebessümün nedeni sen....
Gözlerim kanarken gözlerine,
Ellerim titrerken ellerine,
Hayallerim bir bir yanarken,
Yıllarca süren kalp acısını unutmadım, 
Ama şu sıralar seni sevmeye ihtiyacım var..
Gözlerine bakmaya,
Nefesini hissetmeye ihtiyacım var...
Damarlarımdaki kan, 
Kalbimdeki çarpıntı, 
Ellerimdeki sıcaklık olmana ihtiyacım var... 
Duyduğum son isim, 
Dilimdeki son cümle, 
Beynimdeki son düşünce ol istiyorum...
Sadece bir ses ver bana... 
Anlatayım kendimi, 
Anlatayım içimdekileri... 
Dinle.....
Hiç cevap verme istersen, 
Sadece duygularımı dinle... 
Bir ses ver.....
Bir ses ver...
_____________________

Hep düşlediğim, 
Düşlerken özlediğim, 
Özlemimi dizelere dizdiğim, 
Uzaksın..
Uzaklığın içimi yakıyor, 
Yokluğun ruhumu kanatıyor. 
Öyle özledim ki seni, 
Aldığım nefes göğsümü sıkıştırıp, 
Nefes almamı zorlaştırıyor.... 
Yollar labirent olmuş, 
Sana getirecek yol bulunmuyor...
Düşlerimin sesli susuşlarısın.. 
Hangi yana dönsen izler taşıyor senden...
Her şey sana dönüyor, 
Her şey senle bitiyor,
Ama bir şeyler eksik...! 
Tamamlayamıyorum…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.