27 Ocak 2017 Cuma

Yalnız Seni İstiyorum Diyebilirim...

Aslında Hep Korktum Gelmenden...
Ya Gelip Yine Gidersen? 
Bir Şey Kalmazdı İşte Bana O Zaman...
Hep Söylerdin Ya Hani;
Zaman Alışmayı Öğretir İnsana 
Evet,
Alıştım Karanlığa,
Ve Sensiz Kalmalara...

Seni Diyorum,
Tarifsiz Adreslerde Olsan da,
İçime Aktığın Sesinden,
Gözlerinin Işığından,
Kokundan Aramadan Bulabilirim...
Hiç Ummadığın Bir Anda Ellerini Tutabilirim...
Ama Bil ki,
Bulursam Sana Yine,
Yeni,
Yeniden Aşık Olabilirim...
Gönlünde Yangınlar Çıkarabilirim...
Seni Aklıma Çizip, 
Kalbimi Sana Meyledip,
Kendimi Sende Bulabilirim...
Ellerimi Tuttuğunda,
Gözlerime Baktığında,
İçindeki Sevda Ateşini Büyütüp,
Suyla Sönmeyen Bir Yangın Çıkartabilirim...
Sevdam,
Mutluluğum,
Gökkuşağım,
Tüm Kalbimle Seviyorum,
Yalnız Seni İstiyorum Diyebilirim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.