22 Ocak 2017 Pazar

Sen Beni Yok Etmedin, Yok Edemezsin...!

İçimdeki Saklı Acılar Çoğaldıkça,
Öyle Büyüyor ki Kalbimdeki Ağrılar...
Seni Yazmak Öylesine Zor,
Öylesine İmkansız ki...
Sen Diye Başlıyorum Satırlarıma...
Sen Diyorum Doğan Güneşe...
Her Şey Sana Dair, 
Her Şey Seni Anlatıyor Gözlerime...
Sadece Senden Bahsediyorum Mevsimlere...
Benimmişsin Gibi Yaşıyorum,
Varmışsın Gibi...
Evet Sen...!
Yanımdasın,
Yanı Başımda...
Göz Gözeyiz,
Nefes Nefese...
Düşlerimde Bile Soluk Soluğa...
Sebep Aramıyorum Sevgime,
Hiçbir Zamanda Aramadım...
Sevdim...
Sevmek İstediğim İçin Sevdi Kalbim,
Koskoca Bir Dünya İçinde Bir Seni Bildi...
Seni Sevdim Kalbimle
İlk Kez Seviyormuşum Gibi,
Son Kez Sevecekmişim Gibi... 
Yüreğim Yüreğini Hep Sevecek İstemesen de...
Seni Görecek Gözleriyle...
Adresin Belli,
Hemen Sol Yanımda...
Ama Zor Yokluğunda Yaşamak...
Çok Zor Hiç Gidememek Senden...
Hasret Kalmak Yüreğine...
Zor Sevip Sevip Düşlemek,
Sarılmadan Kokunu İçime Çekmek...
Ben Burdayım,
Bir Nefes Gibi Yanında...
Uzaktan Bile Çok Yakınım Sana...
Kalbimde Sen Oldukça,
Ve Yaşadıkça,
Adının Her Harfine Binlerce Şiir Yazacağım...
Sen Beni Yok Etmedin, 
Yok Edemezsin...! 
Ne Beni, 
Ne de Şiirlerimi Bilesin...! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.