2 Ocak 2017 Pazartesi

Ve derin bir iç çekiş

Sevdam yorgun gönlümün dar sokaklarında,
Yüreğim garipliğinin ötesinde...
Her özlem gözlerimde yeni bir renk oluyor,
Her kahır dal dal boy atıyor yüreğimde... 
Bazen bir bulut gölgesinde alıp başımı gidiyorum uzaklara 
Bazen özlem takılıyor ayaklarıma... 
Avutmuyor gecelerin ıssız köşeleri... 
Varla yok arası bir yerdeyim... 
Hangi gecelerler saklar ki beni? 
Hangi düşlere sığınır,
Hangi hayallerle avunurum bilmiyorum...! 
Şimdi sorsan ki bana ben senin neyinim,
En çok acıyan,
En çok kanayan yanım,
Ömrüme iliştirdiğim yalnızlığım, 
Titreyen kirpiklerimden dökülen gözyaşımsın derdim... 
Kal desen bana, 
Tutkular dizer,
Mutluluklar biriktirirdim adına... 
Seni giyinir, 
Seni kuşanırdım... 
Zaman diyorum,
Sesinle sesimi buluşturma zamanı... 
Gözlerimizi ufka daldırıp, 
Hayallerin gölgesinde avunma zamanı...
Sonrası mı? 
Sonrası karanlık bir sessizlik...
Bir yok oluş...
Yürek patlaması... 
Kıyametin kopması... 
Ve derin bir iç çekiş...!

Şadiye Berber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.