22 Ocak 2017 Pazar

Oysa Sana Anlatacak Çok Şeyim Vardı...

Boğarken Geceyi Sessizlik,
Karanlığın Heybesinde Sürgün Bir Mevsim Yaşıyorum... 
Saat Gecenin Bilmem Kaçı... 
Ne fark Eder ki?
Uyanığım İşte 
Yorgunum... 
Bir Hiç'im, 
Bir Amacım Yok; 
Bir Hedefim, 
Bir Durağım, 
Bir Limanım...
Gözlerim Çok Uzakta Olmasa da,
Dalmışım Dalabildiğimce Hayallere...
Eğer Yaşamak Nefes Alıp Vermekse, 
Yaşıyor Sayılırım Kendi Halimde... 
Büyük Beklentilerim Yok,
Kimseye Zararım da... 
Yağmur Yağıyor Şehre...
Kim Bilir Hangi Diyarlardan Ilık Bir Esinti Gibi Gelip Geçiyor...
Yağmur Değil Duygularımı Böylesine Islatan,
Ateş Değil Gönlümü Eritip Tuz Buz Eden...
Gözlerin;
Gölgesine Sığınarak Avunduğum...
Gözlerin Geçerken Gözlerimden, 
Gözbebeklerimde Alev Alev Yangınlar Çıkıyor...
Şehir Tutuşuyor İçimdeki Yangınla... 
Yakıyorum Kendimi Pervaneler Misali... 
Tutkulu Zamanlarda Takılı Kalıyorum... 
Yokluğun Taşarken İçimden,
Büyütüyorum Gönlümdeki Sevdamı...

Aşkın Olduğu Her Yerde Ben Vardım,
Benim Olduğum Her Yerde Sen... 
Her Kapımı Çalan Sendin, 
Her Kederim, 
Her Neşem...
Şimdi Sen Yoksun, 
Senin Olmadığın Yerde Ben Yokum, 
Benim Olmadığım Yerde Aşk...
Sadece Gözlerimi Kapadığımda Hayalin Var Karşımda,
Ve Dudaklarımda İsmin... 
Oysa Sen Benim Her Şeyim din...
Duygum, 
Heyecanım,
Gözyaşım,
Yürek Atışım…

Hüzün Var Her Artık Yüreğimin Her Köşesinde... 
Ölesiye Kaçmak İstiyorum Kendimden...
Senden,
Gözlerinden,
Hayalinden...
Seni İçimde Öldürmeyi Başaramadım Henüz...
Hayatımda Hiç Bir Şey İçin Bu Kadar Güçsüz Olmadım, 
Kalbimi ve Beynimi Gidişine Asla İnandıramadım... 
Seni Satır Aralarında Yaşatmak Canımı Yakıyor...
Simsiyah Bir Acı Var Gözlerimde....
Sen Olsaydın Yanımda Ben Böyle Yarım Kalmayacaktım...
Sen Olsaydın Yanımda Ayrılık Şiirleri Yazmayacaktım...
Oysa Benim Sana Anlatacak Çok Şeyim Vardı...
Biliyor musun?
Ben Aslında Senden Sonra Hiç Yaşamadım...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.