18 Ocak 2017 Çarşamba

Aklım sana kaçtı kaçalı

Aklım sana kaçtı kaçalı,
Çok dağınığım,
Kelimelerimin her biri bir yanda...
Aklım senin telaşında... 
Her şey kördüğüm...
Bazen düştüğüm oluyor gölgemin tenhasına,
Düşlerim kırılıyor, 
Kalıyorum hüznün istilasında... 
Bir şimşek gibi iniyor özlemin...
Alevsiz ateşler sol yanımı rehin alıyor...
Adın harf harf geliyor gözlerime, 
Söyleyememiyorum, 
Dilim dolaşıyor...
Sana dairliklerim taşınıyor içimin körfezlerine...
Ne olursa o an oluyor işte, 
Kelimelerim sendeliyor, 
Harflerimin sesi kısılıyor, 
Noktasız,
Virgülsüz firar ediyor cümlelerim...
Hece hece seni taşıyor mısralarıma... 
İçimde duramayan bir ben oluyorum o zaman...
Yalpalıyorum kentin ortasında... 
Biliyor musun?
Bende biriktin yine...
Hem de nasıl, 
Bu kez çoktan da çok fazla...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.