1 Mart 2012 Perşembe

Bir Sevda Mevsimindeyiz Yüreğim...!

Bir Bahar Akşamı Diye Başlar Genelde Bildiğim Yazılar..
Sözler...
Kalemden Çıkan Tüm Hisler...
Ben Çok Soğuk Bir Kış Akşamında Arada Bir Nefes Alarak Yazıyorum Bu Satırları...
Kalemim Anlatsa Daha Dokunaklı Olurdu Belki...
Hani Bilirsiniz O Mürekkebin Sayfaya Dağılması Lazım Ya?
Hani Mürekkebin Bile Kendini Dağıtması Lazım Ya Halini Görmeleri İçin?
Kalemime de Kağıdıma da Küstüm Ben!
Duygular Haram İken Hala Yazma Cesaretini Kendimde Bulduğuma Göre... 
Yinede Bir Cahil Cesareti Var Bende...
Ben Anlatsam ; Sen Dinlesen...

O...
Bu Herkes Dinlese...
Okusa Anlasa Ne Yazar?
Hanginiz Anlarsınız ki Siz Benim Yazdıklarımdan?
Dilimden...
Duygularımdan...


Sevdanın Tadına Varamadım...
Ne Zaman Bir Aşk Yaşasam Sevdam Hep Yarım Kaldı Benim...
Yaşayamadım Tüm Güzellikleriyle Şu Aşk Denen Şeyi...
Ya Ben Yarım Kaldım...
Ya Yarim Dediğim Yarım Kaldı...
Ya da Biz Yarım Kaldık...
Tamam Olan Birtek Şey Vardı, O da Benim Sevdamdı...
Sevdam Tastamamdı Çünkü Giden Hiçbir Zaman Ben Olmadım...
Olmayacağım da!
Hep Savaşlar İçindeydi Yüreğim...
Her Defasında Yenilse de Bitmedi İçindeki Sevgi...
Zaten Şu Sevgim Olmasa Biterim Ben O Anda!
Daha Ne Kadar Dayanırım Bilmem Ama;
Varımla Yoğumla Burdayım, Sevda Sokağında!
Kapımı Yine Kim Çalar?
Kalıcımı Gelir, Yoksa Diğerleri Gibi Yüreğimi Talan Edip Gider mi?
İçindeki Sevgiyi Benimle Paylaşır mı?
Kafamdaki Sorular Bitmek Bilmiyor...
Çünkü Yüreğim Artık Yenilmek İstemiyor...!


Ve Hayat Başlayacak..
Yine İncitcekler Yüreğim Seni...
Yine Kanatcaklar Dikenleriyle...
Başını Kaldır Yüreğim Bak Sen Gökyüzüne
Hala Masmavi Rengi Görüyosan Yürü ve Bak Önüne...
Anladın Dimi Artık Herşey Sahte...
Herkesin Yüzünde Birden Fazla Maske...
Yüreğim Yetişelim Artık Sonu Gelmeyen Yangınlara..
Bizde Yansakda Söndürelim Başka Yananları...
Anlatalım Katı Yüreklere Sevdanın Adını...
Ve Kazıyalım Gökyüzüne Sevgiyi ve Aşkı...
Hisset Yüreğim Bu Mevsimde Esen Rüzgarları...
Hissetme Ama Sana Atılan Taşları...
Devam Edelim Yüreğim Severek Devam Edelim....
İlk Önce Sevmeyi Sevelim Yüreğim...
Dua Edelim Sevmeyi Sevmeyenler İçin... !!
Ve Ağlayalım Ağlamayı Bilmeyenler İçin...
Bir Sevda Mevsimindeyiz Yüreğim...
Gülleri Gözyaşıyla Büyütülen Bir Sevda Mevsimi...
Rengini Kandan Alan Gülleriyle Örtülen Bir Sevda Mevsimi...
Hayallarin Bulutlarda Gezdiği Bir Sevda Mevsimi...
Yarınlar Bizi Bekliyor Yüreğim...
Acılar Bizi Bekliyor...
Biz Hep Tebessüm Edelim Yüreğim İçimiz Kan Ağlasada...
Ve Yüreğim Tanıtalım Kendimizi Bizi Bilmeyenlere...!!!

<<<<<<<<<<<<<<
Bugün Sesini Duymak İstedi Canım...
İki Saniye...
İçimdeki Izdırabı Hissettin mi?
Seni Sildim Sanıyordum Hayatımdan...
Sevgin Hala İçerimde Kor Yaraymış...
Bırakırım Sandığım Sigaramın Ucundan Düşen İki Üflemelik Külmüş...
Şimdi Anlıyorum...
Seni Hayatımdan Sildim Diyordum...
Anladım ki Hayatımda ki Herşeyi Silmişim
Sen Hariç...

Ben Şimdi Dünyamda ki Yokluğuna...
Yüreğimdeki Varlığına Ağlıyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.