25 Mart 2012 Pazar

O Kadar Çok Şey Var ki İçimde Sana Dair...

Suskunluğun En Acımasız Olduğu Zamanlardayım Bu Günlerde...
Sadece Susuyorum ve Uzaktan İzliyorum Bir Sevdanın Hazin İntiharını...
Dirhem Dirhem Kan Damlıyor Açık Yaralarımdan ve Her Damlada Bir Umut Eksiliyor Damarlarımdan...
Susmak Yakıştı Sanırım Bana Artık Kimse Yadırgamıyor Beni ve Suçlamıyor Seni Sevdigim İçin...
Beni Unutanı Unutamadığım İçin Ayıplamıyor Kimse...
Yüzümde Mutluluk Denen Maske...
Dilimde Yalandan Sevda Şarkıları...
Ve Hiç Gelmeyecek Güzel Günleri Beklermiş Gibi Yapıyorum...
Ne Varsa Yaşamak İstediğim İçimde Yaşıyorum...
Kimi Zaman Geceyi Bekliyorum Maskemi Çıkarmak İçin...
Kimi Zaman Bir Deniz Kıyısına Atıyorum Kendimi...
Ya da Adını, Yolunu Bilmediğim Caddelere...
Hüzünlerimle Baş Başa Kalıyorum...
Kendim Olabilmek İçin Acılarımla Yüzleşiyorum...
İçime Akıttığım Gözyaşlarımı Denize Boşaltıyorum Kimseler Görmeden...
Yitirdiğim Umutlarımın Arkasında Türküler Yakıyorum Kimsenin Bilmediği...
Giden Sevgiliye Şiirler Okuyorum Kafiyesiz, Anlamsız, Ya da Benden Başka Kimsenin Anlayamayacağı...
Özlemlerimi Özgür Bırakıyorum, Salıveriyorum Gökyüzüne Belki Özlediğime Giderler Kendilerini Gösterirler ve Tarif Ederler Özlenene Nasıl Özlendiğini...
Ama Nafile!
Özlemlerimde Dilsiz Benim Gibi...
Onlar da Suskun Artık...
Eski ve Kimsenin Bilmediği Yerlere Sakladığım Resimlere Bakıyorum...
Hatıralarla Baş Başa Kalıyorum...
Hatıralar da Suskun ve Bendeki Resmin Artık Bana Bakmıyor...
Hasretlere Kafa Tutuyorum...
Cesaretim Yok Aslında ve Güçsüzüm Karşısında Ama Dedim ya, Kendim Olmak İçin Mecburum Buna...
Kendime Bakıyorum Uzaktan...
İsyanlarım Bile Suspus Olmuş, Kendi Halinde...
Hesap Bile Soramıyorum Artık Sevgiden...
Birkaç Soru Var Aslında Dilimde...
Neden Severken Onsuz Oldum?
Neden O Onu Sevmeyene Gitti?
Ölümüne Sevilmek Varken Neden Sevgi Dilenmek İstedi Anlayışsız Ellerden?
Aşk İki Kişilik Değimliydi?
İki Kişinin Derdi Neden Bir Bana Yüklendi?
Peki Şimdi Nerde Neden Unuttu Her Şeyi?
Hanilerle Devam Eden ve Uzayıp Giden Ama Bir Türlü Sorulamayan...
Sorulsa da Cevaplanmayacak Sorularım...
Gece Güne Dönmek Üzereyken Takıyorum Yine Maskemi...
Ve Suskunluğumu Geçiriyorum Bedenime...
İnsan İçine Karışıyorum...
Herkes Gibi Görünmeye Çalışıyorum...
Hüzünleri, Özlemleri, Gözyaşlarımı, Aldanışlarımı
ve Düş Kırıklarımı Saklıyorum Kimsenin Bilmediği Yerlere...
Unutmasam da Unutmuş Gibi Yapıyorum...
Ve Yine Suspus Oluyorum...
Bilsin İstemiyorum Kimse İçimde "Keşkeler" İle Başlayan İsyanlar Olduğunu...
Anlasınlar İstemiyorum Görsünler İstemiyorum Acılarımı...
Satır Aralarına Gizliyorum Yaşamak İsteyip te Yaşayamadıklarımı...
Konuşmak İsteyip te Anlatamadıklarımı...
Sıradan Cümleler Kullanmaya Dikkat Ediyorum...
Anlasın İstemiyorum Kimse Gerçekte Ne Anlatmak İstediğimi...
Ne Fırtınalar Koptuğunu İçimde...
Ne Hesaplaşmalar Yaşadığımı Kendimce Bilsinler İstemiyorum...


Söylenmemiş ve Yaşanmamış O Kadar Çok Şey Var ki İçimde Sana Dair...
Hepsini Suskunluğuma Hapsediyorum...
Satır Aralarına Gizliyorum Sana Söylemek İstediklerimi...
Bir Bilsen!
Bir Anlayabilsen Neler Haykırıyor Suskunluğum...
Anlamayacak Olsan da Ben Yine Susuyorum ve Noktalıyorum Cümlelerimi...
Maskem Yüzümde...
Gece Güne Dönmek Üzereyken Bende Kalabalık Yalnızlığıma Feryatlar İçindeki Suskunluğuma ve Sahte Bana Geri Dönüyorum...
Suskunluğun En Acımasız Olduğu Zamanlardayım...
Sadece Susuyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.