10 Mart 2012 Cumartesi

Aşk Bu Ya Sevgilim!

Akşamlar Vurdu Yine Camlarıma...
Sensiz Batan Hergün Bir Ah Olur Yüreğimde...
Sensizliğimi Çekiyorum Haberin Olmadan Yine Bir Hüzün Gecesinde İçime...
Kalbimi Yolluyorum Ellerine...
Almayacaksın Biliyorum...
Aşk Bu Ya Sevgilim!
Sen Almasan Ne Çare...
Yüreğim Kanatlanıp Gelir Yine Her Gün Yitiminde Ellerine...
Kulağımda Hafif Bir Müzik Esiyor...
''Gelemez miydin Sevgilim Gelemez miydin, Ömründen Bir Tek Gün Veremez miydin''


Bak Yine Söz Geçiremiyorum Göz Pınarlarıma...
Sen Düşüyorsun Ya Aklıma...
Fırtınalar Koparıyorsun Yüreğimde...
Sen Bilmiyorsun Ya Sevgilim...
Tükenişlerim Bu Çaresizliğe...
Ben Çaresizliğin Böylesi Azap Saatleri Olduğunu Bilmezdim Seni Sevmeden Önce...
Eğer ki Olurda Birgün Gelirsen Karşıma...
Benden Sorma Sevdamı!
Gözyaşlarıma Sor...
Ağlayarak Geçtiğim Her Sokak Başına Sor...
Adım Atarken Adını Yazdığım Kaldırımlara Sor...
Bu Şehre Sor Sevdigim!
O Bilir Seni Nasıl Sevdiğimi...
Bir O Şahit Sevdama...
Bir O Şahit Kanayan Yaralarıma...
Ağır Ağır Yok Oluyorum Çaresizliğimle...
Kapanmıyor Yaralarım!
Yaralı Sevdan Düşmüş Ya Gönlüme...
Avutamam...
Sen Yoksun ki...
Nasıl Kandırırım Hayalinle Her Gece...
Anlayamazsın Sevgilim...
Anlatamam ki Yas Tutmuş Yüreğimi Sana...
Anlatamam...
Sen Benim Günahımsın Ya...
Kurtulamam!


Seni Düşler Dururum...
Etrafta Yalnızlık, İçime Düşen Bir Umut Çok Uzaklara, Sana Ait...
Yetmez Bunlar Hayatıma...
Özlüyorum Seni...
Gözlerimde Ağırlık...
Çözümlenemeyen Düğüm Boğazımdaki...
Seni İsterim Yorgun Akşamlarda Yere Düşen Gözyaşım Kadar...
Seni İsterim Gecemde, Gecelerime Çare...
Seni Düşlerim Soğukta Yanacak Kadar...
İçinde Ölecek Kadar...
Seni Sevecek Kadar...
Kelimelerin Arasında Boğulacak Kadar...!!!


Yeniden Doğmak Gibi Seni Sevmek...
Ve Yaşamın Her Anında Seni Düşlemek, Geceler Boyu Seni Düşünmek, Her Güzel Şeye Seninle Gülmek, Acılara Beraberce Göğüs Germek, Zorluklara Elele Yürüyebilmek, Bekleyebilmek ve Beklenmek, Gözlerin Kapalıyken Bile Görebilmek, Hep Senle Yaşamak Gibi Seni Sevmek...
Yeniden Doğmak Gibi Seni Sevmek...
Gözlerinde Beni Görebilmek, Ellerinde Huzuru Bulabilmek Sözlerinde Mutluluğu Duyabilmek, Sorumsuzca Sevebilmek,Güven Hissedebilmek, Her Nefeste Adını Yenilemek Sonsuza Yemin Etmek, Hep Senle Yaşamak Gibi Seni Sevmek...


Gel Desem Gelir misin?
Gelmezsin!
Beni Bırakırsın Bir Başıma...
Bu Ayaz Gecelerde Üşümüşüm, Gözyaşım Donmuş Gözümde, İçimdeki Tek Sıcaklık Sana Dair, Bize Dair Umutlarmış Sanane!
İlgilenmezsin Kimler Kalmış Geride, Tek Başına Yol Alırken Aklına Bile Düşmez,  Elinden Neleri Almışsın, Yerine Nasıl Acılar Bırakmışsın, Gözünü Sabahları ''Sen'' Diye Açmış Sanane!


Oysa Yalnızlık Boynumu Büker Benim...
Çocukca Sevdi Seni Bu Deli Yüreğim... Zaten İnce Hesaplara Hiç Değmedim, Değemedim...
Hasretliği, Dile Gelmezliği, Uykusuzluğu, Hiçbir Şeyi Düşünmeden, Sadece Ateşler İçine Düşürüverdim Yüreğimi Usulca...
Yandı, Kavruldu, Kısıldı Kuytusunda...
Sen Alevlenmeden Heder Etsende Küllerimi Hep Masum Kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.