26 Mart 2012 Pazartesi

Seninle Uyanmak Vardı Sabahlara Sevgili!

Saklıdır Yüreğin Özlemler Yüklü Yüreğimde...
Buram Buram Hasretin Kokar Kimsesiz Gecelerimde...
Hayaller Kurarım  Senle Dolu...
Ansızın Gelip Kapımı Çalsan...
Ben Geldim Desen...
Özledim Desen...
Hem de Çok Özledim...
Atılsam Kollarına Şaşkınlığımla...
Sarılsam Boynuna Bütün Hasretimle...
Benim Saklı Sevdam Hoş Geldin...
Yanlız Geçen Gecelerimde Hayalinle Mutlu Olduğum...
Sevdiğim, Tutkum, Ömrüm Hoş Geldin Desem Usulca Kulağına...
Gözlerim Gözlerinle Buluşsa...
Dudaklarım Sokulsa Dudaklarına...
Ve Ben Aksam Yüreğine...
Bütün İmkansızlıklara İnat Edercesine...
Çeksem Doya Doya Kokunu İçime...
Nefesin Dolaşsa Tenimde...
Ve Ben Erisem Damla Damla...
Dağılıp Karışsam Bütün Hücrelerine...
Saatler Unutsa İlerlemeyi...
Zaman Çekip Gitse...
Yaslasam Başımı Bağrına...
Anlatsam Sana Olan Hasretimi...
Desem, Yokluğunda Avutmadı...
Ne Şarkılar...
Ne Şiirler ...
Hiç Biri Avutamadı Gönlümü...
Çaresizlikler Büktü Boynumu...
Oysa Seninle Uyanmak Vardı Sabahlara Sevgili!
Yokluğunla Uyanmak Öylesine Zor ki!
Gün Olur da Sol Yanın Sızlarsa
İşte O Zaman Aklına Gelirim...
Anlarsın Belki Halimi...
Anlarsın Sana Olan Bitmeyen  Sevdamı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.