26 Mart 2012 Pazartesi

Neden Kışa Döndürdün Bendeki Sevgini?

Hiç Kimsesiz Saatlerdeyim Yine...
Kendimle Konuşmam Lazım, Sessizce!
Acılarım Var, Yaşadıklarım Acı Dolu Yaşanmışlıklar...
Kimseler Öğrenmesin Diye Saklayıp Durduğum...
Pişmanlıklarımı Üst Üste Koydum.
Geceye Gömdüm Yüreğimle....
Geceye Yazdım Acımı, Gömdüm Gözyaşlarımı...
Ağladım Usul Usul, Kendimle Sessizce...
Hiç Kimsesiz Saatlerdeyim...
Kendimle Hesaplaşmaya Başladım Yine...
Neşesi Kaçtı Hayatın...
Sevgisi Tükendi Gecenin...
Kara, Kapkara Oldu Parlayan Yıldızlar...
Gözlerim Yalın, Anlamsız...
Bomboş Bir Yüreğe Dönüştü Kalbim...
Sevgimi Anlatamadım Kendime...
Yalan Sevdalarla Kandırdım Kendimi...
Kendimi Sakladım Geceye, Seni Düşündüm...
Sen Olmadan...
Sensiz Seni Düşündüm...
Yalnızlığma Saklandım, Kapattım Perdeleri...


Bir Hazan Mevsiminde Çıktığında Karşıma, Bilir miydim Bu Kadar Yaralayacağını Yüreğimi?
Ah Sevgili...
Bilir miydim Her Gidişinde Bir Parça Daha Götüreceğini Yüreğimden?
Bilir miydim Her Gidişinde Daha Büyük Olacağını O Parçanın?
Halbuki Sen Değil miydin Tüm Yaşadıklarımı Bilen?
Sen Değil miydin Bana Zarar Gelmesini İstemeyen?
İstemezken Hiç Bir Acıyı Çekmesini Yüreğimin Neden Yaktın Sevgili?
Neden Kışa Döndürdün Bendeki Sevgini?
Çok mu Şey İstemiştim Senden?
Çok mu Şey İstemiştim Hayattan?
Hayat Ne İstedi Ben den?
Yoksa Biz mi Hayatı Yok Ettik Erkenden?
Neden Birden Değişti Her Şey?
Bahar Neden Kışa Dönüştü Aniden?
Halbuki En Çok Sen Bilirdin, Kışları Üşüyen Ellerimin Yüreğimi de Vurduğunu...
Ve O Yüreğin Sadece Senin Yüreğinde Huzur Bulduğunu...
Ne Güzeldi Sana Dair Olan Hayallerim...
Ne Büyüktü O Hayallerin Verdiği Mutluluk Yüreğime...

Git Sevgili, Git...!
Git Artık...!
Hiç Düşünmeden, Tüm "Sen"i Sırtla Bendeki ve Bakmadan Ardına Git... !
Yüreğini Yüreğimden Al ve Git...!
Yada Gel Be Sevgili...
Sebep Aramadan...
Sual Sormadan Gel...
Sadece Sevmek Adına Gel...
Sadece Benim Olmak, Sadece Senin Olmak Adına Gel...
Biz Olmak Adına Gel...
Gelebilir misin?
Hayır...!
Gelebilir miyim?
Hayır...!

Sen Esen Bahar Rüzgarlarınla Geldin...
Sonbahar Yapraklarınla Gidiyorsun...
Seni Severken Hayatın Getirdiklerini Sevdim...
Kendi Varlığımı Bilmezken, Senin Varlığını Sevdim...
Sana Ulaşmanın Yollarını Aradım...
Set Sen Oldun, Akan Nehir Ben ...
Seviyordum Seni...
Önüme Çıkan Her Şeyi Yıkıp Sana Ulaşmak İstedim...
Son Engele Takıldım...
Bu Engeli Aşamadım...
Set Olsanda Seviyordum...
Seni Sevmekten Yılmadım...
Seninle Var Olup Eksik Yanlarımla Sana Duyduğum Sevgimle Yamadım...
Sevdim İşte Seni, Beni Anlamasanda...


Tıkanıyor Sonu Sen Olunca Kelimeler...
Ardından İntihar Eden Harfler Tükeniyor...
Kağıda Değer Değmez Yok Oluyor...
Artık Anlatamıyorum Hiçbir Şeyi Eskisi Kadar Güzel...
Artık Yüreğim Dökülmüyor Sayfalara...
Ah Sevgili...
Susuyorum Artık..
Susturuluyorum Belki de...
Gelme Artık Yar Gelme...!
Yalvarırım Gelme Ama Gitme de...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.