23 Mart 2012 Cuma

Ne Zaman Bir Aşk Eksem Hep Ayrılık Biçiyorum...!

Acılarıma Ayaklanıyorum, Seninle Başlıyorum Zamanın Diğer Yarısına...
Kapıların Ardında Yanan Işıklardan Bir Hüzme Oluyorum Dudaklarına...
Sadece İzi Bulunmayan Bir Hasret Kalıyor Bana...
Ne Okuyorum, Ne de Yazabiliyorum Aşk'ı Sana...
Sen Anlatıyorsun Bana, Ben İki Elimi Bırakıp Yangın Yerinde, Yani Yüreğimde Hiç Yazmayan Bir Kalemin Alışılmadık Gölgesinde, Sana Çoğalan Düşlerimle Seni Dinliyorum...
Sevmeliyim Diyorum Seni Aklıma Zıpkın Gibi Girdiğin Uzaklardan...
Görmeliyim Diyorum, Daha Çok İçime Çekebilmeliyim Seni...
Derken Ucu Bucağı Sınırsız Bir Okyanus Sessizliğinde Seni Buluyorum...

Hiç Bulut Olurken Gördün mü Sen Beni?
Denize Karşı, Hiç Deniz Oldun mu Sen Benim Gibi?
Günün En Sakin Zamanlarında Hoyrat Bir Alışkanlığa Terkettiğim Hatıralarımı Çalıyorum Aşk'tan Yana...
Bir Varım Bir Yokum...
Yokluğunun Çoğuluyum...
Özlemek Sol Yanımda Ağrısı Dinmeyen Bir Yarayı Deşiyor Hesapsızca...
Çekip Vursalar Beni Bu Saatten Sonra, Yine de İllaki Sen Diyorum...
Dalgalar Yüzümde Yıkıyor Suskunluğun Kalelerini...
En Olmadık Anda Tutuyorum Kendi Ellerimden Sana Geliyorum...
Var mısın Diyorum, Var mısın Yalınayak Koşmaya Hayata...
Cam Kırıkları İle Kaplanıyor Hayallerim...
Varmadan Daha Sabaha, Nefes Nefese Kalıyor Yüreğim...


Geceyi Bir Kalem Konuşturur da, Dilimi Neden Hep Bir Elim Susturur?
Geceyle İnceden Muhabbet Kandırmacasındayım...
Katedeceğim Yol, Olsa Olsa Bir Kalem Bir Kağıt Arası...
Yanında Bir Bardak Çayla, Sadece Aşk ve Ayrılık Kavgası…
Anlaşamıyoruz...
Ölgün Topraklarda Akıyor Hayat...
Ne Zaman Bir "Aşk" Eksem Hep Ayrılık Biçiyorum...
Bir Tutam Gözyaşı Eksem, Her Şey Devriliyor Uçurumlardan Aşağıya..
Boğuşuyorum Boğazımda ki İple...
Hayallerim Alaşağı Ediliyor...
"Bir Umut" Bir Umut Olmalı Şurda Bir Yerlerde...
Aranıyorum!
Tutunamadığım ve Bir Daha Tutmaya Şansımın Olmadığı Yar'in Ellerinde...
Yok/luk...
Kendime Dönüyorum...
Kendi Elimden Tutuyorum...
Yorgunum...
Kendimleyim...
Kendi Masalımı Karalıyorum Sigara Dumanı Dolmuş Ciğerlerime...
Gözlerim, Önüm, Arkam Ben...
Sağım, Sol/um, Kalem, Kağıt Sen!
Dopdoluyum!
Düş Yorgunuyum...
Uyku Akıyor Caddelerden Öyle Islak Islak...
Çakıl Taşları Sürükleniyor Kaldırımlarda...
Nereye Gittiğini Bilmez mi Bu Yağmur Her Seferinde?
Canım Yanıyor!
Artık Ağrılarıma Yağmur Du'ası da Kar Etmiyor...
Kapıyorum Penceremi...
Geceye Açıyorum İçimi...
Duy Ey Gecenin Sessizliği!
Ben Şimdi Geldim mi?
Yoksa Hiç Gitmedim mi?
Üç Harften Asıyorlar Bedenimi!
Ölüme Cesaretlidir, Yüreği Aşk’a Gelenler...
Oysa En Ürkek Dokunuşlardır Aşk’a Değip Geçenler...
Peki Kim Bu Ellerimi Delip Gidenler?
Hangi Korkunun Bedeli Bu Yük?
Hangi Cesaretin Bedeli Bu Düş?
Yankılanıyor Sesim Can Damarlarımda...
Kimseler Duymaz mı Sessizliğinin Sesini?
Kimse Görmez mi Nefessiz Tükenişleri?
Önüm Arkam, Sağım Solum Soru İşaretleri...
Uzanıyorum Ufuksuz Bir Boşluğa...
Herkese Kafa Tutacak Kadar Güçlüyüm Sanki...
Sevgili’nin Bir Bakışında Yıkılacak Gibi Olsam da...
Güçlüyüm işte!
Sormayın!
Sanma'yın da!
...

Yine Çınlıyor Yanlızlığım Kapkaranlık Bir Sessizliğin İçinde...
Kullandığım Kalıplaşmış Cümlelerde Saklamayacağım Bu Kez Seni...
İçimde Tutmayacağım Gözyaşlarımı...
Dudaklarımda İnce Sızılar Biriktirmeyeceğim...
Tıpkı Dinlemekten Bıkmadığın Bir Melodi Gibi Dinle Bu Gece Beni...
Sesimi Kısmadan...
Beni Duymaktan Hiç Usanmadan...
Hiç Susmayacağım Bu Gece...
Hiç Kapatmayacağım Çünkü Gözlerimi...
Bakışlarımı Çekmeyeceğim Gecenden...
Bu Zamana Kadar Anlattığım Onca Şeyin Anlamı Yokken...
Bu Gece Anlayacaksın Beni...
Baktığım Yerden...
Kalbinden...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.