24 Mart 2012 Cumartesi

Kapını Çalacak Gücüm Yok...!

Ve İşte Geldim Kapına...
Çaresiz ve Yalnız...
Sensizlikte Bir Yağmurdu Anılarım...
Belki de Gözyaşlarımındı Anılarım, Belki de Çaresizliğimdi...
Yağmuru Yağdıran Sensizliğimdi...,
Yağmur Altında Eriyişimdi...
Kimi Zaman Gülüşlerinde Akan Göz Yaşlarım Kimi Zaman Bırakıp Gidişlerin...
Ve Şimdi Yağmur, Bırakıp Gidişine Yağıyor...
Yağmur İçime Yağıyor...
Taşıyor Gözlerimden Yağmur...
Çaresizliğim...
Anılarım...
Yalnızlığım Taşıyor Gözlerimden...
Sensizlik Akıyor Gözlerimden...
Özlemim...
Gözlerimde Tütüşün Akıyor...
Sensizlikte Seni Aramak Ne Zor...
Boş Bir Hayalin Peşinde, Onca Kaldırım Eskitmek Ne Zor...
Sensizlikte Bin Adım Her Kaldırım ve Her Adım Bir Asır...
Her Adım Bir Anı, Adımda Bir Anı Var Akıp Giden İçimden...
Sanki Ben Seni Yürüdüm, Sanki Sana Yürüdüm Sensizliğinde...
Yorgun ve Kırgınım...
Sensizliğinde Sensiz Bıraktın Beni...
Duymadın Gitme Diye Yalvaran Sesi...
Attın Beni Sensizliğe, Koyup Bir Başıma, Kokunu da Alıp Gittin...
Beni Bir Başıma Bıraktın ve Her Şeyimi Alıp Gittin...
Gittin Gideli Doymadı Gözlerim Yağmura ve Doymadım Kokuna ve Sana...
Onca Anı Bile Yetmedi Sana Doymaya...
Boş Bir Hayaline Koşmak Bile Yormadı...
Sonunda Geldim Kapına...
Bırakıp Gitmene İnat...
Kırgınlığıma İnat...
Yalnızlığıma İnat, Geldim Kapına...
Muhtacım Sana, Suya Hasret Toprak Gibi...
Muhtacım Sana, Aşığa Muhtaç Aşık Gibi...
Kalbim Sevgini Bekliyor...
Seni Bekliyor...
Muhtaçlığım Seni Bekliyor...
Sensizliğim Seni...
Ve Umutlarım Seni Bekliyor...
Kapını Çalacak Gücüm Yok!


Korkularını Yenememen miydi Beni Senden Alıkoyan?
Yoksa Ümitsizliklerin mi?
Ne Oldu Bize Böyle?
Aklımdan Hiç Gitmiyor ki Anlamsız Soru Cümleleri...
Sensizken Seni Arıyorum Dar Sokaklarda...
Ellerini Tutmak İstiyorum Ama Ellerin Yok...
Işığımı Yakmanı Bekliyorum Karanlık Odalarda...
Ne Bana Geliyorsun Ne de Benden Gidiyorsun...
Susuyorsun...
Sadece Susuyorsun....
Konuşmakta mı Zor Geliyor Sana? 
Üşüyorum!
Ağlıyorum!
Yanıyorum!
Bak!
Sonunda Başardın Beni Ağlatmayı...
Yeri Geldi Kalbimden,Yeri Geldi Gözlerimden...
Kalbimden Akan Gözyaşı Cam Kırıkları...
Gözlerimden Akan Gözyaşı İşkencenin Sancıları...
Yüreğim Parçalandığında Sen Kırılan Parçalarımdın...
Adını Her İşittiğimde İçim Sızladı...
Bu Yüzden mi Söylediğin Sözler Kahırlı?
Bunun İçin miydi Benim Kalbimi Kırman?
Üzmen?
Ben Sana Aşık Olmaktan Başka Ne Yaptım ki?
Ama Helal Olsun Sana Yar Sızım...
Sonunda Başardın Beni Ağlatmayı...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.