4 Mart 2012 Pazar

Yapamadımm...!!!

Bir Şeyleri Değiştirme Çabasındaydım...
İsteğim Yazgının Kirli, Kara Yazılarını Biraz Renklendirmekti...
Olmadı...!
Eskiden Kendime Sözüm Geçerdi, Şimdi Kimseye Anlatamadığım Gibi, Kendime de Geçmez Oldu...
Ruhumun Dümeni Kırıldı, Serseri Bir Gemi Oldum!


Mutsuzum Çünkü Kendimi İfade Edemiyorum!
Anlamıyorum!

Neydi Beni Böyle Asi Yapan, Neydi Karmakarışık Yapan...
Bilmiyorum... 

İçimdeki Tüm Duygular Kördüğüm Yine...
Kelimeler, Harfler Bile Yetmiyor Artık Hisettiklerimi Anlatmaya...
Derin İç Çekislerinde Asılı Kalıyor Duygularım...
Susuyorum, Sustukca Batıyorum!
Battıkca Yok Oluyorum!
Anlatıyorum, Anlatıyorum Anlaşılamıyorum!
Susuyorum...
Acıyor İçimde Bir Şeyler...
N'olur Gör Artık Çaresizliğimi Sende..
Ellerimi Yüzüme Kapadım...
Duymuyorum...
Görmüyorum...
Konuşmuyorum...
Sadece Tükeniyorum!
Duyuyormusun Sevgili Tükeniyorum...!!!


Allah'mm Başım Çatlıyacak Ağrıdan! Yüreğimin Dermanı, Gözlerimin Ağlamaktan Gözyaşı Kalmadı!

Ağlamak İstiyorum, Sadece Ağlamak!
Sevginin Ağır Bastığı, Nefretle Karışık, Acıyla, Hasretle Karışık Ama Buram Buram Aşk Kokan Duygularımla, Ağlamak İstiyorum!
Patlasam Belki ve Belki Paramparça Olursa Bütün İçimde Birikenler, Saçılan Parçacıklar Anlatacak Her Şeyi...
Belki Anlamayacaksın, Belki Anlamak İstemeyeceksin, Ama Ben Yine de Ağlamak İstiyorum...


Yapamadımmm  Verdiğim Kararı Uygulayamadımm!
İçimde Volkanlar Patlarken, Yüreğimdeki Sevgi Bana Bu Kadar Acı Verirken, Her Bir Hücrem Sevgiliyi Adını Çığlık Çığlığa Haykırırken, Yüreğimin Her Yerini O Sevgili Kaplayıp Sahiplenmişken Bir Başkasına Evet Diyemedimmm!
Diyemedimm Diyemedimmm Diyemedimmm!!!


Seviyorum Seni Sevgili! Seviyorum Seni, Seviyorum...!!!



Bana Aldırma Sen Sevgili, Nasıl Olsa Anlayamazsın!
Sil Gözyaşlarını, Akıtma Benim İçin...
Sen Sadece Gülümse, İstemesen de Sus ve Gülümse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.