23 Mart 2012 Cuma

Acıttın Be Sevgili...!

Kanıyorum...
Damla Damla Döküyorum Sevgimi...
Şimdi Geçtiğim Tüm Sokaklarda Benden Bir Parça Saklı Sahipsiz ve Yıpranmış...
Damla Damla Döküyorum Yalnızlığımı...
İşte Bu Hısa Hayatımda Sadece Benim Olan İki Şey...
Sevgim ve Yalnızlığım...!
İkisini de Özgür Bırakıyorum...
Enkazın Altında Kalan Bir Küçük Bedenin Korku Dolu Hıçkırıkları Sindi Gözlerime...
Hissetmiyorum Bedenimi...
Bir Yerlerimde Kırık Bir Kaç Parçam Var Ama Ne Yapmalıyım Bilmiyorum...
Uyuştu Ellerim, Titriyorum...
Sessizlik Hakim Burada...
Ben Sustuğum Zaman Dünya da Susuyor...
Kendi Gürültümün İçinde Arıyorum Kurtuluşu...
Onarılmaz Artık Bu Yürek...
Birleştirmemek Üzere Dağıttım Dünyamı...
Bu Yıkık Dökük Duygular Reddedilişlerimin Eseridir...
Eskiyi Tekrar Yaşamamak İçin Dağıttım Dünyamı...
Ve Kanıyorum...
Damla Damla Döküyorum Sevgimi...
Bak Sahip Çıktım Açtığın Yaraya da...
Engel Olmadım, Kendi Haline Bıraktım...
Ve Kanıyorum.
Kutsal Bir Emanetmiş Gibi Koruyorum Onu...
"Hayır" larınla Açtığın Yaraya Sarılıyor Ürkek Bedenim Ayaz Vurunca Küçük Odama...
Kazımaya Çalıştım, Silinmedi Alın Yazım.
Keyfime Göre Bir Kader Bulamadım Yaşayacak...
"Seni Seviyorum" Deyişlerimin Eseriymiş Bu Kutsal Emanet..
Ve Kanıyorum...
Damla Damla Döküyorum Sevgimi...
Kirli Ruhların, Kendini Beğenmiş Tavırlarına Peşkeş Çekildi Ucu Yanık Kalbim...
Sevgimi Anlamaya Yetmedi Bir Çoğunun Paslı Beyinleri...
Söylesene Sendemi Anlamadın Beni?

Acıttın Be Sevgili!
Bir Sabah Baktım ki Gitmiş Umutlarım...
Neyi Var Neyi Yok Her Şeyini Alıp Gitmiş...
Arkansında Hayal Kırıklıklarımı Bırakıp Gitmiş...
Tıpkı Sen Gibi!
Hayallerim Gibi!
Canım Acıyor!
Ne Olur Seni Sevmem Olmasın Bu Acının ve Yalnızlığımın Nedeni...
Gidişlerinin Nedeni Sevgim Olmasın...


Bir Çukurda Sen Açtın Çıktığım Bu Sevgi Yoluna...
Tökezliyorum ve Kanıyorum!
Damla Damla Döküyorum Yalnızlığımı...
Şimdi Farklı Bir Sen Var Düşlerimde...
Şimdi Sana Ait Olmayan Bir Sevgi Bar İçimde...
Hayalimdeki Sana Duyduğum Sevgi...
Sana Ait Değil Döktüğüm Bunca Gözyaşı...
Sana Ait Değil!
Ben Sana Ait Değilim!


Seni Çok Sevdim Be Sevgili!
Çık Gel Sığındığın Sessizlikten...
İzle Bedenimden Süzülen Kanın İzlerini...
Damla Damla Döküyorum Sevgimi Ben...
Çık Gel Sessizliğinden...
Sahip Çıktım Hayır" larınla Açtığın Yaraya...
Son Sözümde Sen Oldun Biliyor musun İlk Sözüm Olduğun Gibi...
Ve Seninle Öldüm Tıpkı Seninle Doğduğum Gibi...
Kanıyorum Damla Damla Döküyorum Yalnızlığımı...
Seni Çok Sevmiştim Be Sevgili...!!!
...


Hayret ki Gece Yazılır Hep Şarkılar ve Hep Gece Yaşanır Hayatlar...
Gece Yapılır Gözyaşı İle Tevbeler, Islatılır Seccadeler...
Bir Gece Vakti Yazılan Şarkılar, Geceye Yazılan Şarkılardır Aynı Zamanda...
Ve Bir Gece Vakti Yaşanan Hayatlar Sahibini Yaralar Sadece...
Herkesin Gece Olabildiği Tek Şey, Hiç Kimse Olmaktır...
Ve Hiç Kimsenin, Gecenin İçinde Hiç Bir Hükmü Yoktur...
Hükümsüz İnsanlar Geçer Gecenin İçinden, Sabaha Dek...
Kimileri Bir Sokak Lambasının Fersiz Işığında Arar Kendilerini...
Kimileri Solgun ve Titrek Bir Mum'un Alevinde Yitirir Benliklerini...
Kimileri İçin Hayat Henüz Vardır, Kimileri İçin İse Sonsuz Bir Kaygıdır...
Bir Rüyadır Hiç Olmadığı Kadar Gerçek...
Hem Geçmiş Vardır İçinde, Hem de Gelecek...
An'dır, Geçmişi ve Geleceği Bir Çırpıda Silecek...
Sancıdır Gece, Bilinmeyene Gebe...
Bıçaktır Gece Yüreğinizde, İstemeseniz de...
Eski Bir Dost'un Eskimeyen Sesinde Saklı Kalan Hüzündür...
Saklı Kalan Aslında, Geceden Hep Gizlediğin Yüzündür... Gül ile Bülbülün Hikayesinde, Gülün Adı, Bülbülün Kanıdır Gece...
Ve Aynı Hikayede Gece, İlham Olur Aşk'a Düşen Biçare Yüreğe...
Yazıdır Gece, Semaya Yazılan Kaderdir Gece, Alna Kazılan...
Bir Sırdır Gece Kulağa Fısıldanan, Bir Yardır Gece Omzuna Yaslanılan.
Kelebeğin Kanadında Naif Doku, Gülün Bağrında Yaralı Koku,
Bülbülün Sesinde Hüzünlü Buğudur Gece...
Eylülün Ortasında Vurulan Aşklar Gibi, Ağlatır Gece...
Garip Bir Sonbahar Bestesi Bırakır Ellerine...
Yanaklarından Süzülen Bir Kaç Damla Yaş Kalır Geriye...
İki Dudağının Arasında Fısıltı, İki Sevdanın Arasında Yanılgıdır Gece...
Yare Yazılan Name, Yardan Gelen Nağme ve Ümitsiz Bir Baş Eğmedir Gece...
Bir Sözdür ki Telaffuzu Yoktur...
Bir Közdür Gece ki, Yaktığı Yer Çoktur...
Bir Kalemdir Gece, Yazdığı Harf Adedince, Acı Düşer Suretine...
Bir Kağıttır Gece, Kalem Üzerinden Geçtiği Sürece, Yıldız Olur Gözlerinde...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.