15 Mart 2012 Perşembe

Eskitemediğin Acılarına Sattın Sevgimi, Hadi Alkışla Kendini...!

Ne Açtığın Boşlukları Doldurabiliyorum, Ne de Yaşayabiliyorum İçinde...
Ruh Esir, Aşk Diri, Kalem Küskün...
Gecenin Karanlığı Mesken Edindi Yüreğimi...
Umut Saatleri Bana Varmadan Ölüyor...
Hiç Bir Yere Sığmayacak Kadar Çoğaldı İçimde Yaralar...
Dilime Acımı Bağlayıp Haykırıyorum Ama Acım Dinmiyor...
Haykırışlar Yetse de Kırılışları Anlatmaya, Anlattığını Dinletmeye Yetmiyor...

İz Bırakmış Gölgelerle Yaşanmıyor Aşk Kavradım...
Kapatılmamış Defterlerinin Ağrısı Volta Atıyor Şimdi Titreyen Kıyılarımda...
Eskitemediğin Acılarına Sattın Sevgimi...
Halbuki Ben Yüreğine Baştan Borçlu Yazıldığımdan Bihaber, Dünyaya Sığdıramadığın İsmini Tek Heceye Sığdırmıştım...
Yorgun Düşmüş Yüreğini Dokunmadan Tutmuştum ,"Sus" Olup Sancılarında Su Olup Akmıştım Yeşertmeye Çalıştığın Ne Varsa...
Sen Bütün Sebepleri Buruşturup Savururken Çöp Kutularına, Sonuçları Birbirine Geçirip Yollar Yaparken Ayaklarına, Ben Sadece Kendime Söylemişim Anlıyorum...

Çok Gördüm Aslında Herhangi Bir Zamanın İçinde Kaybolanı, Ama Görmedim Kaybolduğu Yerde Bulunanı...
Sen Kendını Hep Yanlış Yerde Aradın...
Bulamadıkça Vazgectin En İnsancıl Yanlarından da...
Anlık Hazları Diyarına Hükümdar Yaptın, Koynundan Çıkaramadın Tek Duyumluk Dokunmaları...

Anlamadın Sevgili Hiç Anlamadın!
Başını Kuma Gömüp Yaşanmaz Hayat...
Sağlam Hatta Sayısız Köprü İnşa Etmek. Köprülerde Yaşamak Hayatı Nehri Akmaz Kılmıyor...
Örülen Duvarların Arkasından Bakmak Ya da Hayata, Fırtınaları Uzağına Düşürmüyor...
Kaçmak İse Sadece Çözümsüzlük Zincirine Bir Halka Daha Ekliyor...
Ve Dayanılır Kılmıyor Hiçbir Yalancı Söylem Acıları...
Emir Verilmiyor Durağan Olmayana...!
Acılar Yüzleşme İstiyor, Yüzleşme Kendine Dönüp Bakmayı ve Tam Burada Başlıyor...
Oysa Üstünden Atlayarak Aşılmaz Hiçbir Acı...

Gün Senin Günündür Artık...
Sen, Ben ve Gölgeler Denklemine Yenik Düştü Bir Yanım...
Sözlerin Kana Buladı Beni...
Harcanacak Tek Bir "Gel"im Bile Kalmadı Hiçlik Sokaklarında Kaybolmayı Emir Biçtiğin Ömrüne....

Bir Mucizeyi Yok Ettin...
Hadi Alkışla Kendini...!

Gitmekle Gidilmiyor ki...
Gitmekle Gitmiş Olamazsın...
Gönlün Kalır...
Aklın Kalır...
Anıların Kalır..
Ben Hiç Gitmeyeceğim ki..!!
Uzaklaştıkça Yakınlaşıyorum Sana ...
Senden Yola Çıktım Sana Gidiyorum Adım Adım...
Sen Hiç Bilmeyeceksin Sana Gittiğimi...
Git Dediğin Günden Beri Gidiyorum...
Artık Dön Desen de Dönemem...
İlk Kez Sana Bu Kadar Yakınım...
İlk Kez Sendeyim...
İlk Kez Seninim..
İlk Kez Gittiğime Pişman Değilim...

Her Şey Geçer Demiştin...
Geçmeyen Şeyler Var Şarkılarımda...
Günlerce Bekledim Üzerimde Bıraktığın Etki Geçsin Diye...
Olmazdı, Olmadı da Zaten...
Ben Aşk'tan Korkardım...
Korkulan Başa Gelirmiş, Korktum ve Geldi Başıma...
Seni O İlk Gördüğüm Anda Hissettiğim Şeyle Başa Çıkamadım...
Geçsin Diye Bekledim. Geçmezdi Bilirdim, Geçmedi de Zaten...
Ve Ben, Hayaller Kurarken Yakaladım Kendimi Günlerce...
Günlerce Gözlerimi KapadığımdaSen Geldin Gözlerimin Önüne...
Yok Saymak İstedim Olmadı, Yapamadım...
Geçmeyen Şeyler Vardı...
Sen Vardın...
Artık Masmavi Bir Masal Vardı...


Bir Durak Var Yüreğimde Beklerken Hep Geciktiğim...
Sürüklerken Beni Sana Mevsimlerim, Her Kaçış Kendini Yakalar...
Kaçamadığım Şeyler Var Şarkılarımda; Kaçtıkça Senden, Sana Yakalandım...
Aşktın Sen...
Kaçtıkça Aşktan, Mavisi Yüreğime Bulaştı...
Olmazdı Artık, Yapamazdım...
Olmadı, Yapamadım, Kaçamadım…
Ne Olursa Olsun Hep Oradasın...
Kalbimdeki En Güzel En Özel Noktadasın!
Biliyorum Kalbim Söylemene Gerek Yok Sen Onsuz Boşluktasın
O Olmadan, Gecenin Uzanıp Giden Karanlığı Gibi Sende Karanlıkta, Sende O Siyahın İçinde Sonsuzdasın...
Belki Bilmiyorsun Ama;Dilimin Zikrettiği
Meleklerin Başucumda Seyrettiği
Ellerimi Açarak Yaptığım Du'adasın
Seni Alıp Bir Kalıba Koyamam Sen Her Yanımdasın!
Şimdi Onları Tek Tek Sayamam...
Sen; Sayamadıklarımdasın!
Öyle Güzel ki Sevgini Yüreğim
de Taşıma...
Öyle Eşsiz ki Yüreğini Sevgimle Sarıp Sarmalamak ...
İçimde Çok Yakınsın Ama Ya Dışarıda?
İşte Orada Çok Uzaktasın!
Sen; Dokunamadıklarımdasın!
Sen; Ulaşamadıklarımdasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.